امام جمعه ازنا: پزشکان و پرستاران مدافعین سلامت جامعه هستند

حجت الاسلام سپهوند در دیدار با ریاست شبکه بهداشت ازنا گفت: پرستاران و پزشکان و کادر درمانی متعهد که به عنوان مدافعان سلامت ملت هستند که با فداکاری وصف‌ ناپذیر خود برای درمان مبتلایان به بیماری نقش بسیار تاثیر گذاری در کنترل آن دارند.
کد خبر : 1378
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۵ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۵

به گزارش پایگاه خبری ، تحلیلی نگین اشترانکوه ؛ صبح امروز دکتر خشایار قیصری رئیس شبکه بهداشت ازنا با حضور در دفتر امام جمعه، با حجت الاسلام والمسلمین سپهوند در خصوص اقدامات انجام گرفته در کنترل بیماری کرونا دیدار نمود.

حجت الاسلام سپهوند در این دیدار و در سخنانی گفت: پرستاران و پزشکان و کادر درمانی متعهد که به عنوان مدافعان سلامت ملت هستند، با فداکاری وصف‌ ناپذیر خود برای درمان مبتلایان به بیماری نقش بسیار تاثیر گذاری در کنترل آن دارند.

ایشان با بیان اینکه متاسفانه در روزهای اخیر شاهد افزایش روند مبتلایان در شهرستان و استان هستیم، اضافه کرد: در شرایطی که کادر پزشکی و پرستاران در خط مقدم مقابله با بیماری کرونا قرار دارند مردم نیز باید برای پیشگیری از شیوع این بیماری بیش از گذشته همراهی لازم را به خرج دهند و بیش از پیش توصیه ها و مسائل بهداشتی را رعایت کنند.

در ادامه دکتر خشایار قیصری رئیس شبکه بهداشت ازنا نیز با انتقاد از کاهش سطح رعایت پروتکل های بهداشتی توسط مردم، گفت: در روزهای گذشته نسبت به ماه های اخیر متاسفانه سطح رعایت نکات و مسائل بهداشتی توسط مردم به شدت کاهش یافته است؛ در صورتی که بیماری کرونا هنوز تمام نشده و بلکه باید با رعایت تمامی مسائل بهداشتی، با این ویروس زندگی کنیم.

وی با بیان اجرای گام دوم طرح فاصله گذاری فیزیکی در شهرستان ازنا، بیان کرد: باید فرهنگ رعایت مسائل بهداشتی خصوصا اجباری شدن استفاده از ماسک و رعایت فاصله دو متری، توسط روحانیون و ائمه جماعات در شهرستان بیان شود تا شاهد کاهش روند افزایشی میتلایان باشیم.

لازم به ذکر است که در پایان با تعامل امام جمعه محترم و رئیس شبکه بهداشت مقرر شد، نیروهای جهادی، بسیجی و مردمی توسط کارکنان شبکه بهداشت برای اجرای گام دوم فاصله گذاری فیزیکی آموزش داده شوند تا با همکاری و کمک این نیروها، گشت های سلامت، در مکان های پرتردد و شلوغ شهرستان، از اجتماع مردم جلوگیری و نسبت به رعایت فاصله فیزیکی، اقدام نمایند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.