امام‌جمعه ازنا

رزمایش پیامبر اعظم نشان دهنده وحدت رویه نیروهای مسلح کشور است

امام‌جمعه ازنا: با اشاره به برگزاری رزمایش اخیر و رونمایی از ناوها و دستاوردهای دفاعی ایران گفت: این کار وحدت رویه و تمرکز سپاه و ارتش را نشان می دهد.
کد خبر : 2405
تاریخ انتشار : شنبه ۴ بهمن ۱۳۹۹ - ۰:۰۳

 

نماز جمعه این هفته شهرستان ازنا به امامت حجت الاسلام والمسلمین سپهوند در مصلای امام جعفر صادق علیه السلام برگزار شد

به گزارش پایگاه خبری نگین‌اشترانکوه:  سپهوند گفت؛ در هفته پیش رو سالروز وفات حضرت ام البنین را داریم که فرزندان خود را در راه امامت و ولایت فدا کردند و همگی زیر دین والدین شهدا هستیم و قدر آنان را بدانیم.

وی ادامه داد ؛ فرا رسیدن ماه بهمن فرصت مناسبی برای تصویر سازی از دستاوردهای انقلاب اسلامی است و با دفاع از دستاوردهای انقلاب چهره زیبای انقلاب را به جهانیان نشان دهیم

سپهوند با اشاره به برگزاری رزمایش اخیر و رونمایی از ناوها و دستاوردهای دفاعی ایران افزود ؛ این کار وحدت رویه و تمرکز سپاه و ارتش را نشان میدهد و عمق راهبردی دفاعی ایران به خوبی پایش و رصد شد.

نماینده ولی فقیه در ازنا گفت؛ در سایه تحریم و تهدید پالایشگاه و دیگر صنایع مادر را در کشور ساختیم و این رزمایش نشان داد که چگونه دنیای استکبار را در حمله تاسیسات مهم کشور ناکام کرده و شکست خواهیم داد گرچه دیگران گفتمان جنگ راه انداخته بودند ولی کاری از پیش نبردند.

امام جمعه ازنا گفت؛ بعضی دشمنان در فضای مجازی با فرمایش رهبر انقلاب مقابله کرده و می خواهند جان ۸۰ میلیون ایرانی را با سیاست کاری به خطر بیندازند گرچه در این راه هم دانش کامل ندارند و ایران نباید آزمایشگاه دنیای غرب باشد .

ایشان گریزی به بازار بورس و سرمایه زدند و گفت ؛ سیاست غلط و اشتباه بین وزارت صمت ، وزارت اقتصاد ، بانک مرکزی و وزارت نفت وجود دارد که فقط منافع دستگاهی خود را میبیند ، برای بازار بورس و مردمی که سرمایه های خرد و کوچک دارند مشکل ایجاد کرد و همگی گرفتار شده و حداقل های خود را از دست دادند و در اینجا به آنان تذکر میدهم .

سپهوند ادامه داد ؛ مراسم تحلیف رییس جمهور جدید آمریکا ضعیف برگزار شد و در این مراسم درباره توان موشکی ایران و …سخن گفته شد که اینها همگی فرصت سوز است و به درد کشور نمی خورد. در نهایت باید تحریم ها برداشته شده و به فرمایش رهبر انقلاب عمل شود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.