فرماندار ازنا خبرداد:

رصد فعالیت زودهنگام تبلیغاتی کاندیداها

در پی تبلیغات زودهنگام انتخاباتی برخی از کاندیدای انتخاباتی محمدرضا فاتحی فرماندار ازنا ضمن هشدار به کاندیداهای احتمالی از رصد رفتار تبلیغاتی آنها در ستاد انتخابات استان خبر داد.
کد خبر : 6566
تاریخ انتشار : شنبه ۱۸ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۶:۴۸
رصد فعالیت زودهنگام تبلیغاتی کاندیداها

فرماندار ازنا گفت: فعالیت زودهنگام تبلیغاتی کاندیداها رصد و در فرایند صلاحیت ها موثر خواهد بود.

به گزارش پایگاه خبری نگین اشترانکوه به نقل از روابط عمومی فرمانداری ازنا ، در پی تبلیغات زودهنگام انتخاباتی برخی از کاندیدای انتخاباتی محمدرضا فاتحی فرماندار ازنا ضمن هشدار به کاندیداهای احتمالی از رصد رفتار تبلیغاتی آنها در ستاد انتخابات استان خبر داد و گفت : در روزهای اخیر دیده شده برخی رسانه ها به صورت نیابتی به معرفی کاندیدای احتمالی میپردازند که طبق بررسی ها از مصادیق تخلف انتخاباتی بوده و گزارش این گونه اقدامات قطعا به ستاد انتخابات استان و شورای نگهبان و هیئت نظارت شهرستان ارسال خواهد شد.

وی در ادامه افزود : ما در وزارت کشور مسئولیت داریم بمنظور جلوگیری از هرگونه شائبه و برگزاری انتخابات سالم با احدی تعارف نکنیم و با کوچکترین رفتار خلاف قانون قاطعانه برخورد خواهد شد.

فاتحی در ادامه گفت : بر اساس قانون برگزاری انتخابات تبلیغات کاندیداها بعد از اعلام نهایی افراد تائید صلاحیت شده توسط شورای نگهبان و در محدوده مشخص قانونی امکان پذیر است و اگر رسانه ها و کاندیداها به قانون عمل نکنند و اقدام به تبلیغات مستقیم یا نیابتی کنند مجبور هستیم برابر ضوابط اقدام کنیم و با مصادیق تخلف برخورد نماییم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.