خبر آدینه

رژیم صهیونیستی از دو منظر شقاوت و شکست بی نظیر است

امام‌جمعه ازنا: امروز اگرچه رژیم کودک‌کش صهیونیستی جنایت و شقاوت را به اوج رسانده است اما در کنار آن شکست جبران ناپذیرش هر چقدر به جنایاتش افزوده می شود افکار عمومی بیدار تر می شوند.
کد خبر : 6793
تاریخ انتشار : جمعه ۵ آبان ۱۴۰۲ - ۱۹:۵۲
رژیم صهیونیستی از دو منظر شقاوت و شکست بی نظیر است

امام جمعه ازنا گفت: رژیم صهیونیستی از دو منظر شقاوت و شکست بی نظیر است.

به گزارش پایگاه خبری نگین اشترانکوه: حجت الاسلام والمسلمین سپهوند امام جمعه شهرستان ازنا در خطبه های این هفته نماز جمعه ضمن سفارش خود و نمازگزاران به تقوای الهی، با اشاره به دیدار دست اندرکاران کنگره شهدای لرستان با رهبر معظم انقلاب، گفت: مقام معظم رهبری در این دیدار بیان داشتند که برگزاری کنگره های شهدا باید خروجی داشته باشد و این خروجی باید در عمل، ارزش های نسل گذشته را به نسل امروز انتقال دهد.

وی با اشاره به اینکه رهبر معظم انقلاب مردم لرستان را در شجاعت و دلاوری ستودند، اظهار داشت: وقتی این کلام و خصوصیات از زبان مقام معظم رهبری در خصوص قوم لر مطرح می شود؛ ما به این افتخار می کنیم؛ البته این شجاعت باید در مسیر دفاع از ارزش های انقلاب قرار بگیرد.

امام جمعه ازنا تصریح کرد: رهبر انقلاب فرمودند در دوران پهلوی اول، مظلومیت و در دوران انقلاب اسلامی حماسه و دلاوری مردم لر را مشاهده نموده ایم

خطیب جمعه ازنا در ادامه در خصوص جنایت های رژیم صهیونیستی در غزه، گفت: مطابق بیانات مقام معظم رهبری نباید نگاهمان به مسئله فلسطین افراطی و تفریطی باشد؛ چنانچه مسئله غزه یک مظلومیت و یک اقتدار و حماسه دارد و نباید نصاب مظلومیت آنرا آن چنان پررنگ کنیم که مقاومت و حماسه آفرینی و از خودگذشتگی جوانان فلسطینی زیر سوال برود و زیر سایه مظلومیت قرار بگیرد.

وی در همین خصوص افزود: امروز اگرچه رژیم کودک‌کش صهیونیستی جنایت و شقاوت را به اوج رسانده است اما در کنار آن شکست جبران ناپذیرش هم بی نظیر است و شکست آنها به گونه ای است که هر چقدر به جنایاتش افزوده می شود افکار عمومی بیدار تر می شوند و مشاهده می‌کنیم حتی اعتراضات در کشورهای غربی علیه رژیم خونخوار صهیونیستی نیز شکل گرفته و همچنان ادامه دارد.

حجت الاسلام والمسلمین سپهوند در پایان با بیان اینکه حضور مسئولان کشورهای غربی در اسرائیل نشان از ضعف روز افزون این رژیم است؛ خاطرنشان کرد: رفتن مقامات این کشورها به اسرائیل نشان دهنده از پا درآمدن رژیم صهیونیستی است و نقطه ضعف آنهاست و به زودی قدس شریف آزاد خواهد شد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.