امام‌جمعه ازنا:

سال تحصیلی فرصتی برای تبیین ارزشهای دینی مثل حجاب است

حجت الاسلام سپهوند: با توجه به آغاز سال تحصیلی، مسئولان کشوری و استانی ما باید برای کار فرهنگی و مقابله با معضل بی حجابی هزینه کنند و این هزینه قطعا سرمایه است.
کد خبر : 6563
تاریخ انتشار : جمعه ۱۷ شهریور ۱۴۰۲ - ۲۰:۱۰
سال تحصیلی فرصتی برای تبیین ارزشهای دینی مثل حجاب است

امام جمعه ازناگفت: سال تحصیلی فرصتی برای تبیین ارزشهای دینی مثل حجاب است.

به گزارش پایگاه خبری نگین اشترانکوه : حجت الاسلام سپهوند امام جمعه شهرستان ازنا با اشاره به حماسه باشکوه و بی نظیر اربعین حسینی، گفت: مراسمی با این عظمت که با حضور ۲۲ میلیون نفر از بیش ۱۰۰ کشور برگزار می گردد، عظمت و بزرگی امام حسین علیه السلام و مصداق بارزی از جامعه اسلامی را نشان می دهد.

وی درخطبه های نمازجمعه با اشاره به هجمه های دشمنان کشور علیه جوانان، خصوصا دختران جوان و نوجوان کشور، اظهار داشت: امروز ما با یک چالش در کشور مواجه ایم که در آن نوعا برخی از دختران جوان و نوجوان ما که تحت تاثیر هجمه های دشمنان قرار می گیرند، کشف حجاب می کنند؛ اما آمار رسمی که اعلام شده این است که اعتقاد ۸۸ درصد مردم ما به حجاب وجود دارد و این نشان می دهد جامعه ما حجاب را جز اعتقادت راسخ خود دانسته و آنرا از دستورات اسلام قلمداد می کند.

امام جمعه ازنا در همین خصوص افزود: بیش از ۸۵ درصد از همین مردم ما معقتدند که مبارزه با بی حجابی با کار فرهنگی قابل حل است و لذا با توجه به آغاز سال تحصیلی، مسئولان کشوری و استانی ما باید برای کار فرهنگی و مقابله با معضل بی حجابی هزینه کنند و این هزینه قطعا سرمایه است.

وی در همین خصوص تصریح کرد: هرگاه اتفاقی در کشور ما رخ می دهد همه می گویند باید کار فرهنگی انجام داد و کار فرهنگی را هم متوجه دو سه دستگاه می کنیم و اعتبار لازم را هم به آنها نمی‌دهیم؛ لذا می طلبد با برنامه وارد سال تحصیلی جدید بشویم و انتظار داریم همه دستگاه ها پیوست فرهنگی را در برنامه های خود داشته باشند.

حجت الاسلام والمسلمین سپهوند در پایان خاطرنشان کرد: لازم می دانم از همه مردم عزیز، دولت، مسئولان استانی و شهری و هیئات مذهبی و دست اندرکارانی که در این ایام تنور ایام عزاداری اهل بیت علیهم السلام را داغ کردند، تشکر ویژه نمایم که موجب شدند حماسه ۲۲ میلیون نفری اربعین، باشکوه تر از همه سالها، برگزار گردد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.