شورای مریض ، شهردارغلیظ

سردبیر

شرحی بر عملکرد مدیریت شهری ازنا در‌ روزهای اخیر

شرایط خاص این روزها آزمونی شده است برای سنجش و راستی آزمایی اقشار مختلف جامعه که هر کدام در جایگاهی که قرار دارند تا چه حد وظیفه خود را انجام می دهند و تا چه میزانی هم گذشت و فداکاری را به نمایش می گذارند. به گزارش نگین اشترانکوه: در این شرایط مردم با سرمایه ای که تحت شرایط اقتصادی تحلیل هم رفته در اثبات نوع دوستی خویش کوشا هستند.
کد خبر : 323
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۱ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۹

شرایط خاص این روزها آزمونی شده است برای سنجش و راستی آزمایی اقشار مختلف جامعه که هر کدام در جایگاهی که قرار دارند تا چه حد وظیفه خود را انجام می دهند و تا چه میزانی هم گذشت و فداکاری را به نمایش می گذارند.
به گزارش نگین اشترانکوه: در این شرایط مردم با سرمایه ای که تحت شرایط اقتصادی تحلیل هم رفته در اثبات نوع دوستی خویش کوشا هستند. از پزشکان،پرستاران،کارمندان وکارگران تا آن معلمی که کلیپ تصویری می سازد تا دانش آموزانش از درس عقب نمانند، هر کس به نوعی سعی دارد سهمی در این شرایط داشته باشد.
از مردم که بگذریم مدیران ادارات هم در حال تلاش هستند، فرماندار از ابتدا در میدان بود ، نماینده هم در ادامه میدان پیوست،پلیس پای کار است و بسیج و بچه های هیاتی هم فعال هستند، در این میان اما از شورا خبری نیست.
ریاست شورا که چند هفته قبل از این شرایط خبر آمد در بستر بیماری قرار دارد، نایب رییس شورا هم که مصاحبه اش از بیمارستان درآمد، سایر اعضا هم احتمالا از همکاران و شاید هم از خود مراقبت می کنند ‌و این یعنی شورا مریض است و باید برایش طلب شفا کرد.‌‌.. !!!
آقای شهردار اما برخلاف شورا حسابی پای کار بوده ظاهرا خیلی هم غلیظ پای کار است.
آنقدر که مصاحبه اخیر او حسابی با واکنش افکار عمومی مواجه شده، البته وی موضوع برای مصاحبه کم نداشت زحمات فراوان پرسنل شهرداری ، پاکبانان نیازمند به تجهیزات ، حمل و نقل عمومی نیازمند ضد عفونی ، می توانست از روند ساخت پل ها بگوید، از ترمیم آسفالت معابر اما از میان همه این ‌موضوعات ایشان “قبر” را انتخاب کرد!!!
آماده کردن خانه آخرت البته بد نیست چه بسا بخشی از اقدامات لازم هم باشد، منتهی بیانش در این زمان و با این ادبیات خیلی متناسب با شرایط فعلی جامعه نبود!!!

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.