در چند روز آینده

شهرستان ازنا میزبان استاندار لرستان

فرماندار شهرستان گفت: بر اساس هماهنگی های صورت گرفته روز جمعه ۲۱ بهمن ماه شهرازنا میزبان استاندار لرستان است که در این سفر تعدادی از مدیران کل نیز وی را همراهی خواهند نمود.
کد خبر : 5321
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۹ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۹
شهرستان ازنا میزبان استاندار لرستان

شهرستان ازنا روز جمعه میزبان استاندار لرستان خواهد بود
به گزارش پایگاه خبری نگین اشترانکوه: محمدرضا فاتحی فرماندار شهرستان اعلام کرد ؛ در آستانه چهل و چهارمین سال پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی و بر اساس هماهنگی های صورت گرفته روز جمعه ۲۱ بهمن ماه میزبان زیویار استاندار و هیأت همراه خواهیم بود که در این سفر تعدادی از مدیران کل ستادی و دستگاه های اجرایی استان نیز استاندار را همراهی خواهند نمود.

فاتحی در ادامه افزود : انشاالله در سفر استاندار به شهرستان ازنا ۴۰ عنوان پروژه با اعتباری بالغ بر ۲۰۰۰ میلیارد ریال در حوزه راه و شهرسازی ، بهداشت و درمان ، آموزش و پرورش ، جهادکشاورزی و… به بهره برداری خواهد رسید.

فرماندار ازنا همچنین اعلام کرد بمنظور دریافت مکاتبات و درخواست های مردمی از ساعت ۱۰ صبح روز جمعه در محل مصلی نماز جمعه شهرستان اکیپ هایی جهت دریافت نامه ها و درخواست های مردمی مستقر خواهند شد که مردم عزیز میتوانند درخواست های خود را جهت پیگیری لازم به این اکیپ ها تحویل نمایند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.