اخبار شهرستان

شورای فرهنگ عمومی شهرستان ازنا به دنبال تحقق شعار سال

امام جمعه ازنا با تاکید بر تحقق و عملیاتی کردن شعار سال، گفت: نباید در خصوص شعار سال تعلل نمود و در این خصوص باید با کسب اطلاعات در زمینه احصا و شناسایی موانع تولید در شهرستان، انجام شود.
کد خبر : 5574
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۱ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۸
شورای فرهنگ عمومی شهرستان ازنا به دنبال تحقق شعار سال

نخستین جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان ازنا در سال جدید برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری نگین اشترانکوه: نخستین جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان ازنا با موضوع “راهکارهای عملی تحقق شعار سال” به ریاست حجت الاسلام والمسلمین سپهوند امام جمعه ازنا و با حضور فاتحی فرماندار و نائب رئیس شورای فرهنگ عمومی و دیگر اعضا برگزار شد.

در این جلسه امام جمعه ازنا با تاکید بر تحقق و عملیاتی کردن شعار سال، گفت: نباید در خصوص شعار سال تعلل نمود و در این خصوص باید با کسب اطلاعات در زمینه احصا و شناسایی موانع تولید در شهرستان، انجام شده و توقع داریم همه ادارات و دستگاه ها در این زمینه پیشتاز باشند

وی افزود: شعار سال باید به خوبی برای مردم تببین شود و ظرفیت بالقوه شهرستان در عملیاتی کردن شعار سال به منصه ظهور گذاشته شود که محقق شدن این امر، نیازمند تلاش و جدیت همه‌ی مسئولین است.

فاتحی فرماندار و نائب رئیس شورای فرهنگ عمومی ازنا نیز در سخنانی گفت: شعار سال از اولویت کاری تک تک مسئولین بوده و امید است در این راستا بتوانیم با همدلی و تفاهم سال جدید را همگام با تلاش و کار جدی شروع کنیم.

فرماندار ازنا از مدیران و مسئولین خواست در سال جدید نسبت به اجرایی نمودن دقیق مصوبات جلسات شورای فرهنگ عمومی و گزارش دهی تحقق مصوبات، تلاش جدی داشته باشند.

در ادامه این جلسه در خصوص تحقق مصوبات جلسه شورای فرهنگ عمومی سال گذشته و راهکارهای گسترش عفاف و حجاب در شهرستان بحث و تبادل نظر شد‌.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.