گزارش خبری

فرماندار ازنا خسارات سیل شب گذشته را تشریح کرد

بارش ناشی از سامانه بارشی مانسون در شب گذشته باعث سیلاب شدید در بالا دست روستای کمندان و خسارات جدی به تاسیسات آب شهرستان های ازنا و الیگودرز شد .
کد خبر : 4500
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۷ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۲
فرماندار ازنا خسارات سیل شب گذشته را تشریح کرد

 

فرماندار ازنا گفت : تاسیسات آب شهرستان ازنا خسارات جدی دیده است  تلفات جانی نداشتیم ، عملیات آبفا در محل حادثه تا اتصال آب شرب ادامه دارد

به گزارش پایگاه خبری نگین اشترانکوه : فاتحی فرماندار ازنا و رئیس ستاد مدیریت بحران شهرستان ازنا با اعلام خسارت های سیل در روستای کمندان تاکید کرد: در پی هشدارهای هواشناسی ستاد مدیریت بحران شهرستان ازنا اعلام آماده باش صادر شد و اطلاع رسانی های لازم برای اهالی منطقه انجام شد.

فرماندار ازنا در ادامه افزود : بیش از ۱۵ میلیمتر بارش در کمتر از ۲۰ دقیقه در ساعت ۲:۲۰ دقیقه بامداد ناشی از سامانه بارشب مانسون باعث سیلاب شدید در بالا دست روستای کمندان شد که متاسفانه باعث خسارات جدی به تاسیسات آب شهرستان های ازنا و الیگودرز شد .

وی گفت : با توجه به هشدارهایی که در روزهای اخیر صادر شد هیچگونه تلافات جانی نداشتیم ولی همچنان از عشایر و اهالی منطقه میخواهیم تا با ستاد مدیریت بحران همکاری کنند تا با مشکل‌ جدی روبرو‌ نشویم.

فرماندار ازنا در ادامه تاکید کرد : صبح امروز مدیرکل بحران استانداری لرستان و مدیر عامل آبفای استان در شهرستان حضور دارند و صمن حضور میدانی جلسات لازم برگزار گردید که بر اساس مصوبه ستاد مدیریت بحران شهرستان ازنا از ورود هیئت های کوهنوردی به ارتفاعات کمندان و اشترانکوه تا عادی شدن شرایط جلوگیری میشود همچنین عشایر عزیز باید در کمترین زمان ممکن از بستر رودخانه ها فاصله بگیرند و به هشدار ها توجه کنند.

فاتحی گفت : با همت مدیریت آب و فاضلاب استان و شرکت آب منطقه ای آب شرب شهرستان ازنا از محل ذخایر استراتژیک‌ زیر زمینی تامین شده است ولی از مردم عزیز میخواهیم در مصرف آب صرفه جویی نمایند.

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.