اخبار شهرستان

لزوم اقلام عاجل در تکمیل فرایند انتقال روستای کمندان

فرماندار ازنا بر لزوم اقلام عاجل در تکمیل فرایند انتقال روستای کمندان تاکید کرد و گفت ما وارث کوتاهی‌های دولت قبل هستیم.
کد خبر : 6659
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۰ مهر ۱۴۰۲ - ۹:۰۵
لزوم اقلام عاجل در تکمیل فرایند انتقال روستای کمندان

فرماندار ازنا بر لزوم اقلام عاجل در تکمیل فرایند انتقال روستای کمندان تاکید کرد.

به گزارش پایگاه خبری نگین اشترانکوه: محمدرضا فاتحی فرماندار ازنا با اشاره به مصوبه اخیر کارگروه امور زیربنایی استان در رابطه با جابجایی روستای کمندان گفت: از ابتدای دولت سیزدهم بدنبال مرتفع شدن مشکلات و موانع جابجایی روستای کمندان بوده ایم که اخیراً محل «کن‌کوزر» واقع در پائین دست سد کمندان به کارگروه امور زیر بنایی استان پیشنهاد داده شد و به تایید رسید و‌ معاونت عمرانی استاندار در حال رایزنی‌ تامین اعتبارات مورد نیاز و فراهم آوردن زیرساخت ها هستند.

وی با انتقاد به برخی تصمیمات دولت دوازدهم برای روستای کمندان افزود : در دولت گذشته قول های برای جابجایی روستا به ساکنین کمندان داده شده است که مبنای قانونی ندارد و مردم بر اساس همین قول ها دچار سردرگمی شده و به صورت غیر قانونی و قبل از اخذ مجوزات لازم از مراجع بالادستی کلنگ زنی و تخریب مراتع ملی حفاظت شده‌ در منطقه چرخ میرزایی صورت گرفته است.

فرماندار ازنا در ادامه گفت: با پیگیری های انجام شده در این دولت امیدوار هستیم استان برای تکمیل فرایند انتقال روستا و استقرار امکانات و زیر ساختهای لازم از جمله آب ، برق ، گاز و ساخت فضاهای آموزشی در محل کن‌کوذر عاجلاً اقدام نموده تا رضایتمندی مردم نیز حاصل شود.

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.