در حاشیه بازدید دکتر نیکبخت

مجمع خیرین سلامت ازنا همچنان پیشرو در سطح استان

ریاست دانشگاه علوم پزشکی لرستان طی بازدید از بخش خیر ساز icu مجمع خیرین سلامت شهرستان ازنا را یکی از بهترین تشکل های حوزه سلامت استان برشمرد.
کد خبر : 1282
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۰

 

به گزارش پایگاه خبری،تحلیلی نگین اشترانکوه: صبح امروز طی جلسه ای که با حضور مسئولان استانی و شهرستانی در بخش خیرساز icu بیمارستان امام علی (ع) تشکیل شد حجت الاسلام و المسلمین نصیرالاسلام ریاست مجمع خیرین ضمن خوش آمد گویی به دکتر نیکبخت ،فرماندار شهرستان و هیئت همراه با تشکر از زحمات جامعه بهداشت و درمان ،مطالبی را در حوزه خیراندیشی بیان کرد.
در ادامه حاج نبی گلابی مدیر اجرایی مجمع خیرین ‌ضمن تشریح طرح ها و‌پروژه های احداث شده و اقدامات صورت گرفته در زمینه بیماری کرونا، گزارش عملیات ساخت پروژه icu را ارایه نمود.
وی ضمن بیان مطالبات اعضای مجمع ، خاطر نشان کرد کار شروع ساخت این پروژه از دی ماه ۹۸شروع شده و تا پایان اردیبهشت ۹۹ به پایان رسیده است و در حال حاضر بخش مراقبت های ویژه کودکان را در دستور کار مجمع است .
در پایان این جلسه دکتر نیکبخت مجمع خیرین سلامت شهرستان ازنا را جزء بهترین های استان برشمرد و تصریح کرد اقدامات خیرین سلامت ازنا بسیار خوب و کم نظیر است.
وی از اعضای مجمع خیرین خواست علاوه بر توسعه و عمران در بحث تجهیزات هم مشارکت نمایند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.