گزارش خبری

مراسم اختتامیه جشنواره تجسمی استانی پوستر و اینفو گرافیک با موضوع نماز

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ازنا گفت : این جشنواره به صورت استانی در دو بخش پوستر و اینفو گرافیک با موضوع نماز فراخوان زده شد که تعداد ۳۰ اثر به دبیرخانه ارسار گردید و توسط داوران تعداد ۱۷ اثر برگزیده شد.
کد خبر : 5923
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۲ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۹:۵۶
مراسم اختتامیه جشنواره تجسمی استانی پوستر و اینفو گرافیک با موضوع نماز

مراسم اختتامیه جشنواره تجسمی استانی پوستر و اینفو گرافیک با موضوع نماز برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری نگین اشترانکوه : ظهر امروز مورخ ۲۲ خرداد ماه مراسم اختتامیه جشنواره تجسمی استانی پوستر و اینفو گرافیک با موضوع نماز در سالن اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی با حضور حاج آقا سپهوند امام‌جمعه ، حاج آقا بنیادی مدیر حوزه علمیه شهرستان ، ادینه معاونت فرمانداری ، محمدی رییس ستاد اقامه نماز شهرستان ازنا ،و ساکی رییس شورای شهر و دیگر مسولان ادارات و هنرمندان در سالن اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار گردید .

در ابتدای  برنامه پس از قرائت قران و سرود جمهوری اسلامی ،اسلامی نیا سرپرست اداره فرهنگ وارشاد اسلامی ازنا ضمن خیر مقدم به حاضرین در خصوص نحوه بر گزاری جشنواره توضیحاتی ارائه دادند و گفتند. این جشنواره به صورت استانی در دو بخش پوستر و اینفو گرافیک با موضوع نماز فراخوان زده شد که تعداد ۳۰ اثر به دبیرخانه ارسار گردید و توسط داوران تعداد ۱۷ اثر برگزیده شد و ازبین آنها تعداد ۶ اثر منتخب و لوح‌تقدیر و جوایزی برای آنها در نظر گرفته شد . از آثار رسیده نمایشگاهی برگزار شده که در پایان مراسم افتتاح خواهد شد .
درادامه حاج اقا سپهوند امام جمعه شهرستان در خصوص اهمیت دادن به نماز سخنانی را بیان نمودند. از زحمات حجت الاسلام و المسلمین مرحوم شیخ صالحی درحوزه نماز تقدیر کردند
در ادامه با توجه به موضوع جشنواره نماز بود از سر کار خانم صالحی همسر حجت الاسلام مرحوم حاج شیخ احمد صالحی که رییس پیشین ستاد اقامه نماز و سالیانی امام‌جمعه شهرستان بودند به پاس یک عمر تلاش خالصانه و صادقانه در حوزه نماز تجلیل به عمل آمد .

تهیه و تنظیم: لیلا بیرانوند

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.