اخبار شهرستان

مردم داری و مردم دوستی اصل اساسی در دولت سیزدهم

محمدرضا فاتحی فرماندار شهرستان ازنا ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دولت ، خدمات دولت سیزدهم را ارزنده دانست و رویه حاکم‌ بر دولت را مردم داری و مردم دوستی دانست.
کد خبر : 6479
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲ شهریور ۱۴۰۲ - ۸:۲۵
مردم داری و مردم دوستی اصل اساسی در دولت سیزدهم

فرماندار ازناگفت :مردم داری و مردم دوستی اصل اساسی در دولت سیزدهم است

به گزارش پایگاه خبری نگین اشترانکوه: محمدرضا فاتحی فرماندار شهرستان ازنا ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دولت ، خدمات دولت سیزدهم را ارزنده دانست و رویه حاکم‌ بر دولت را مردم داری و مردم دوستی دانست.

وی با اشاره به وحدت بین مسئولان نظام اسلامی حرکت کلی را رو به جلو دانست و افزود : اگر در گوشه کنار اختلافی دیده یا شنیده میشود نفی اتحاد نیست و بر سر اصول انقلاب اسلامی و پیشرفت کشور همه با هم متحد هستیم و بر این اتحاد ایستادگی خواهیم نمود.

فرماندار شهرستان ازنا دستاوردهای دولت سیزدهم را در همه بخش های کشور از جمله سیاسی ، فرهنگی و عمرانی قابل توجه دانست و گفت : در رأس دولت سیزدهم رئیس جمهور مکتبی و مردمی بعنوان الگوی همه مدیران حضور دارند و مدیران دستگاه های اجرایی همگام با رئیس جمهور محترم در خدمت رسانی به مردم باقوت فعالیت میکنند.

وی به حمایت خاص رهبر انقلاب از دولت انقلابی اشاره کرد و اظهار داشت : رهبر حکیم انقلاب اسلامی از همه دولت ها به صورت عام حمایت نموده اند ولی دولت سیزدهم تا کنون مشمول حمایت خاص معظم له بوده است و این بدلیل رویکرد انقلابی حاکم بر دولت بوده که این مهم باعث افتخار همه دولتمردان سیزدهم است.

فاتحی با اشاره به بیانات اخیر رهبر انقلاب ، نزدیک شدن به قله را امید بخش دانست و افزود : نزدیک شدن به قله و فتح نهایی نویدی امید بخش برای پیمودن ادامه راه است و در رسیدن به تمدن اسلامی و تحقق حاکمیت ولایت عظمی است و تلاش مسئولان و مردم قطعا مضاعف خواهد شد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.