مدیر کل راه و شهرسازی خبرداد:

مسکن در لرستان نرخ گذاری می شود

در راستای کنترل قیمت خرید و فروش مسکن و اجاره بها مقرر شده پس از تصویب کمیته مذکور، هر گونه معامله و تنظیم قراردادها منوط به تأیید نظریه کارشناسان رسمی دادگستری استان در چارچوب قیمت‌گذاری منطقه‌ای شود.
کد خبر : 1363
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۳:۳۹

به گزارش پایگاه خبری،تحلیلی نگین اشترانکوه رضا خالقی امروز  در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: در جلسه شورای مسکن استان بر موضوع تورم بخش مسکن و اجاره بها اشاره و در این راستا راهکارهایی توسط اعضای شورا مطرح شد.

وی گفت: در این جلسه بر شناسایی و الحاق اراضی حریم شهرها از طریق خرید اراضی توسط راه و شهرسازی استان و با هدف تولید واحدهای مسکونی مناسب برای متقاضیان تاکید شد.

مدیرکل راه و شهرسازی لرستان اضافه کرد: شناسایی اراضی مازاد دستگاه‌های اجرایی و نهادهای دولتی و انتقال اسناد آنها در راستای اجرای طرح اقدام ملی توسط راه و شهرسازی لرستان یکی دیگر از مصوبات جلسه فوق بود.

خالقی بیان کرد: در این جلسه مقرر شد راه و شهرسازی لرستان با همکاری کانون کارشناسان رسمی دادگستری، اداره امور مالیاتی، اتحادیه مشاورین املاک نسبت به نرخ گذاری قیمت خرید و فروش و اجاره بهای مسکن در لرستان اقدامات لازم را انجام دهند.

وی در خصوص کنترل قیمت خرید و فروش مسکن و قیمت اجاره بها در استان، گفت: در این جلسه با توافق اعضای شورای مسکن استان مقرر شد کمیته نرخ‌گذاری منطقه‌ای واحدهای مسکونی در شهرهای استان با هدف تعدیل قیمت خرید و فروش و اجاره بهای مسکن تشکیل شود.

مدیرکل راه و شهرسازی لرستان، بیان داشت: همچنین در راستای کنترل قیمت خرید و فروش مسکن و اجاره بها مقرر شد پس از تصویب کمیته مذکور، هر گونه معامله و تنظیم قراردادها منوط به تأیید نظریه کارشناسان رسمی دادگستری استان در چارچوب قیمت‌گذاری منطقه‌ای شود/مهر

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.