امام‌جمعه ازنا:

هر قطره از خون مردم فلسطین یعنی نزدیک شدن نابودی اسرائیل

امام جمعه شهرستان ازنا با اشاره به جنایات رژیم کودک‌کش صهیونیستی در فلسطین، بیان کرد:  رژیم خونخوار و وحشی صهیونیستی به هیچ عنوان رحمی ندارد و به هیچ قانونی نبوده و می خواهند نسل کشی کند.
کد خبر : 6756
تاریخ انتشار : جمعه ۲۸ مهر ۱۴۰۲ - ۲۲:۵۹
هر قطره از خون مردم فلسطین یعنی نزدیک شدن نابودی اسرائیل

امام جمعه ازنا گفت :هر قطره از خون مردم فلسطین نابودی رژیم صهیونیستی را هر قدم به سقوط نزدیک می کند.

به گزارش پایگاه خبری نگین اشترانکوه: حجت الاسلام والمسلمین سپهوند امام جمعه شهرستان ازنا در خطبه های این هفته نماز جمعه ضمن سفارش خود و نمازگزاران به تقوای الهی، با اشاره به جنایات رژیم کودک‌کش صهیونیستی در فلسطین، بیان کرد:  رژیم خونخوار و وحشی صهیونیستی به هیچ عنوان رحمی ندارد و به هیچ قانونی پایبند نیست و صراحتا اعلام می کنند که می خواهند نسل کشی کند.

ایشان با بیان اینکه ریختن هر قطره از خون مردم فلسطین نابودی رژیم صهیونیستی را هر قدم به سقوط نزدیک می کند؛ افزود: امروز حمایت همه جانبه مردم ایران از مظلومان فلسطین، از آمادگی میلیونی جهت اعزام به غزه تا آمادگی جهت ارسال کمک های مالی و امدادی و مواضع قاطعانه رهبر معظم انقلاب و به صحنه آمدن مردم ایران اسلامی نشان داد؛ ایران اسلامی ام القرای دنیای اسلام و حامی مظلومان است‌.

امام جمعه ازنا تصریح کرد: نتیجه خونخواری رژیم صهیونیستی این شد که محور مقاومت در غزه دیگر موضع دفاعی نداشته و بلکه در موضع هجوم قرار گرفته است‌.

حجت الاسلام علی سپهوند اظهار داشت: به رهبر فرزانه انقلاب اعلام می‌کنیم ما مردم شهرستان ازنا در تمامی ابعاد آماده ایم تا برای مردم مظلوم غزه و برای اسلام جان خود را فدا کنیم.

خطیب جمعه ازنا به دیدار جمعی از نخبگان با رهبر انقلاب پرداخت و گفت: مقام معظم رهبری در این دیدار بیان کردند که انتظار نی رود وقتی  متوسط رشد علمی ایران نسبت به جهان ۱۲ برابر جلوتر است، باید خیز قابل توجه علمی نیز توسط نخبگان برای رشد و تعالی کشور، برداشته شود‌.

وی با تاکید بر تشکیل کارگروه نخبگان در شهرستان، بیان کرد: مسئولین باید در سطح شهرستان بانک اطلاعات نخبگان را جمع آوری و با تشکیل کارگروه ویژه نخبگان، ضمن حمایت از آنان، ابتکارات و قابلیت‌های آنان را به سرانجام برسانند.

حجت الاسلام والمسلمین سپهوند در پایان با تبریک هفته تربیت بدنی، خاطرنشان کرد: وقتی مقام معظم رهبری ورزش را کنار تهذیب و ورزش بیان می کنند حاکی از آن است که اگر ورزشکار مرام پهلوانی و آگاهی نداشته باشد، موجب سقوطش خواهد شد و لذا ورزش باید در کنار اخلاق و علم آمیخته باشد تا ورزشکار به اوج موفقیت برسد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.