با حکم‌مدیرکل ارشاد لرستان:

هنرمند ازنايي داور بازبين جشنواره تئاتر لرستان شد.

محسن لك از هنرمندان با سابقه تئاتر لرستان و نائب رييس انجمن هنرهاي نمايشي لرستان با حكم مديركل ارشاد لرستان بعنوان داور بازبين  سي و پنجمين جشنواره  استاني تئاتر لرستان انتخاب شد. 
کد خبر : 6895
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۲ آبان ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۸
هنرمند ازنايي داور بازبين جشنواره تئاتر لرستان شد.

با حکم مدیر کل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی محسن لك هنرمند ازنايي داور بازبين جشنواره تئاتر لرستان شد.

به گزارش پایگاه خبری نگین اشترانکوه: هیئت داوران دوازدهمین جشنواره استانی تئاتر لرستان در بخش صحنه‌ای و خیابانی معرفی شدند.
در حکم داوران آمده است:با توجه به تجربیات ارزشمند و اعتبار آفرین جنابعالی در عرصه هنرهای نمایشی،   به موجب این حکم به عنوان  داور  سی و پنجمین جشنواره تئاتر استان لرستان منصوب می شوید. بی شک حضور شما در پیشبرد اهداف این رخداد مهم استانی ، معرفی استعدادهای جوان و پویایی هنر تئاتر استان نقش بسزایی خواهد داشت. سلامتی و بهروزی روزافزونتان را از درگاه خداوند متعال خواستاریم.
براساس این گزارش داوران بخش صحنه‌ای:  مرتضی آذر فر،آریان شعبان،پژمان شاهورد ی و داوران بخش خیابانی: محسن لک،مسعود بیرانوند،پژمان باقری پور هستند.

بیش از ۱۱اثر در بخش خیابانی و ۱۵ اثر در بخش صحنه ای انتخاب و برای حضور در بخش مسابقه به رقابت می‌پردازند.سی و پنجمین جشنواره تئاتر استانی از  ۲۸ تا ۳۰ آبان ۱۴۰۲ در خرم آباد برگزار خواهد شد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.