فرماندار ازنا‌:

وحدت کلمه و همبستگی رمز پیروزی است

وحدت کلمه و همبستگی را رمز پیروزی دانست وافزود:تضارب آرا و‌ اختلاف نظر امری طبیعی درشورای شهراست ومی تواند نشانه‌ پویایی وتحول گرایی باشدو بایداین گوناگونی دراندیشه و نظرات منتج به وحدت و خرَدجمعی گردد.
کد خبر : 6426
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۵ مرداد ۱۴۰۲ - ۶:۳۷
وحدت کلمه و همبستگی رمز پیروزی است

فرماندار ازنا در جمع اعضای شورای شهر وحدت کلمه و همبستگی را رمز پیروزی دانست.

به گزارش پایگاه خبری نگین اشترانکوه: عصر روز سه شنبه ۲۴ مرداد ۱۴۰۲ رئیس و اعضای شورای شهر ازنا با حضور در دفتر فرماندار با محمدرضا فاتحی فرماندار شهرستان ازنا دیدار و گفتگو نمودند.

فاتحی فرماندار ازنا در این نشست صمیمانه ضمن تبریک انتخاب آقای ذلقی به عنوان ریاست‌جدیدشورا از خدمات آقای ساکی ریاست سابق شورا تقدیرکردو برای اعضای شورای شهر درخدمت به مردم آرزوی موفقیت نمود.

وی با اشاره به جایگاه شورای شهر درقانون ، وحدت کلمه و همبستگی را رمز پیروزی دانست وافزود:تضارب آرا و‌ اختلاف نظر امری طبیعی درشورای شهراست ومی تواند نشانه‌ پویایی وتحول گرایی باشدو بایداین گوناگونی دراندیشه و نظرات منتج به وحدت و خرَدجمعی گردد.

فاتحی شورای شهر رانمونه بارزمردم سالاری دینی درجمهوری اسلامی دانست‌وگفت : مشروعیت همه مسئولان به قرار گرفتن در قانون ‌و‌ شرع مقدس است و شورای شهر ضمن ارائه کارنامه موفق خود به شهردار محترم کمک کنند تا شاهد سرعت گرفتن تحولات عمرانی باشیم .

فرماندار تجربیات مسیر طی شده را مهم دانست و خواستار اصلاح برخی رویه‌ها و پرهیز اعضای شورای شهر از مجادلات بی‌اثر شد و تاکید کرد: مردم ازچند صدایی مسئولان دلگیر می شوند و باید موارد اختلافی را کنار گذاشت و با وحدت قلوب تلاش خود را مضاعف و برروی کارهای بزرگ و مهم تکیه کنیم و از همه ظرفیت های موجود نیروی انسانی در شهرداری استفاده کرد.

در ابتدای این جلسه  ذلقی رئیس جدید شورای شهر گزارشی از اقدامات انجام شده در یک سال گذشته ارائه داد و بر لزوم هم‌افزایی وتعامل بیشتر فرمانداری با شورا و شهرداری تاکید نمود.

در ادامه شهردار ازنا ضمن گزارشی از فعالیت های عمرانی از تأثیر خوب تعامل اعضای شورای شهر بر روند اجرای مدیریت شهرداری خبر داد و بر این موضوع تاکید کرد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.