اخبار شهرستان

ورود دادستانی به موضوع سلامت آب شرب شهر ازنا

علی گودرزی سرپرست دادستانی شهرستان ازنا گفت: با توجه به عدم وجود مقدار کلر کافی در برخی از مخازن آب شهر ازنا، رسیدگی تخصصی به این موضوع در دادسرای ازنا دنبال وپیگیری های قانونی در این راستا صورت پذیرفته است.
کد خبر : 4532
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۰ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۱:۴۶
ورود دادستانی به موضوع سلامت آب شرب شهر ازنا

 دادستان به موضوع سلامت آب شرب شهر ازنا ورود کرده و تاکید نمود با هرگونه ترک فعل مدیران برخورد خواهیم کرد

به گزارش پایگاه خبری نگین اشترانکوه: علی گودرزی سرپرست دادستانی شهرستان ازنا در گفتگو باواصحاب رسانه گفت:با توجه به عدم وجود مقدار کلر کافی در برخی از مخاذن آب شهر ازنا، رسیدگی تخصصی به این موضوع در دادستانی دادسرای ازنا دنبال وپیگیریهای قانونی در این راستا صورت پذیرفته است.

با اشاره به اینکه براساس پیگیری های تخصصی دستگاه قضایی مبنی بر سالم نبودن آب شرب و احتمال آلودگی، در کوتاه مدت دستور سالم سازی مخازن و تصفیه خانه های آب شهر ازنا مورد تاکید و نظارت دستگاه قضایی قرار گرفته است.

دادستان ازنا با بیان اینکه برخورد با هرگونه ترک فعل مدیران و حفظ حقوق عامه‌ی مردم از اولویت های رهبر انقلاب به شمار می رود، عنوان کرد: در این خصوص و در دفاع از حقوق عامه ی مردم از هیچ دستگاهی چشم پوشی نخواهد کرد.

بنا بر دستورات اکید ریاست قوه قضاییه از این پس ترک فعل مدیران در انجام مسولیت های قانونی خود به صورت ویژه تحت تعقیب قرار خواهد گرفت.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.