پایان امسال وعده جدید مسئولان برای آب گیری سد کمندان

سرپرست شرکت آب منطقه‌ای لرستان زمان افتتاح پروژه‌های حوزه سیلاب غیر از ایستگاه‌های پمپاژ مربوط به این شرکت را مرداد ماه اعلام کرد و گفت: سد «کمندان» تا پایان امسال آبگیری می‌شود.
کد خبر : 1302
تاریخ انتشار : جمعه ۱۶ خرداد ۱۳۹۹ - ۸:۴۶

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی نگین‌اشترانکوه؛ داریوش حسن نژاد امروز در بازدید از پروژه‌های عمرانی شهرستان‌های دورود و الیگودرز اظهار داشت:

وی، افزود: با برنامه ریزی صورت گرفته تا پایان سال جاری امکان آبگیری سد «کمندان» نیز فراهم خواهد شد و شرکت تلاش خود را در راستای تملک به موقع اراضی و منازل مسکونی روستای «کمندان» به کار خواهد بست تا مانعی برای آبگیری سد و استفاده از بارندگی‌های سال جاری وجود نداشته باشد

تکمیل سر ریز سد «مروک» با اعتباری بالغ بر ۱۰.۲۰۰ میلیارد تومان به پیمانکار واگذار شده و قبل از شروع بارندگی‌های سال جاری عملیات تکمیل سر ریز به پایان خواهد رسید و نگرانی مردم و مسئولین استانی در خصوص عملکرد سر ریز این سد برطرف خواهد شد.

وی، بیان داشت: با تخصیص اعتبار به موقع طرح‌های عمرانی در سال جاری شاهد جهش خوبی در اغلب پروژه‌های عمرانی از جمله سدها و شبکه آبیاری خواهیم بود.

سرپرست شرکت آب منطقه‌ای لرستان از شروع عملیات اجرایی سد «عالی محمود» الیگودرز خبر داد و گفت: امروز عملیات احداث جاده جایگزین آسفالت واقع در محور سد آغاز و همزمان با احداث این جاده، مهندسی ارزش پروژه سد نیز انجام تا در زمان اجرا، هزینه‌ها و اصول فنی پروژه با دقت ویژه لحاظ شود.

حسن نژاد، اظهار داشت: اکثر پروژه‌های مرتبط با سیل به جز ایستگاه‌های پمپاژ که اعتبار آن به شرکت آب منطقه‌ای اختصاص داده شده تا پایان مرداد ماه سال جاری به اتمام خواهد رسید و شرکت هیچ گونه نگرانی در خصوص جذب اعتبار این پروژه‌ها ندارد.

وی، افزود: با برنامه ریزی صورت گرفته تا پایان سال جاری امکان آبگیری سد «کمندان» نیز فراهم خواهد شد و شرکت تلاش خود را در راستای تملک به موقع اراضی و منازل مسکونی روستای «کمندان» به کار خواهد بست تا مانعی برای آبگیری سد و استفاده از بارندگی‌های سال جاری وجود نداشته باشد/مهر

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.