پیش بینی آب و هوای استان

بر اساس تحلیل آخرین نقشه های هواشناسی، امروز با توجه به فعالیت امواج کم دامنه و کم رطوبت از روی جو منطقه انتظار داریم علاوه بر افزایش پوشش ابر در اغلب نقاط استان طی ساعات شب شاهد بارش پراکنده باران، گاهی رعد و برق و در بعضی ساعات وزش باد قابل ملاحظه تا شدید و در مناطق مستعد احتمال رخداد تگرگ باشیم.
کد خبر : 1027
تاریخ انتشار : شنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۵

به گزارش پایگاه خبری، تحلیلی نگین اشترانکوه ؛ رییس اداره هواشناسی شهرستان ازنا صبح امروز طی گزارشی در خصوص تخلیل وضعیت جوی استان گفت:  بر اساس تحلیل آخرین نقشه های هواشناسی، امروز با توجه به فعالیت امواج کم دامنه و کم رطوبت از روی جو منطقه انتظار داریم علاوه بر افزایش پوشش ابر در اغلب نقاط استان طی ساعات شب شاهد بارش پراکنده باران، گاهی رعد و برق و در بعضی ساعات وزش باد قابل ملاحظه تا شدید و در مناطق مستعد احتمال رخداد تگرگ باشیم.
همچنین از ساعات بعدازظهر امروز تا فردا به دلیل شکل گیری هسته های گرد و خاک و وزش باد شدید برای اغلب نقاط استان کاهش میدان دید افقی و افزایش آلاینده های جوی پیش بینی می شود. از روز دوشنبه تا روز چهار شنبه رشد جزئی ابر و در مناطق بادخیز گاهی افزایش سرعت وزش باد پدیده های غالب آسمان استان خواهند بود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.