امام‌جمعه ازنا تاکید کرد:

پیگیری صریح و بی پرده مطالبات مردم از تریبون نمازجمعه

امام جمعه ازنا گفت: صریح و بی پرده مطالبات مردم شهرستان را پیگیری می‌کنیم ‌حضور ۱۳ مدیر کل و معاون استاندار نتیجه گلایه‌های به حقی بود که توسط شما عزیزان و از زبان بنده در تریبون نماز جمعه مطرح شد.
کد خبر : 4100
تاریخ انتشار : جمعه ۲۶ فروردین ۱۴۰۱ - ۲۳:۱۹
پیگیری صریح و بی پرده مطالبات مردم از تریبون نمازجمعه

امام‌جمعه ازنا گفت: صریح و بی پرده مطالبات مردم شهرستان را مطرح و پیگیری می‌کنیم .

به گزارش پایگاه خبری نگین اشترانکوه : حجت‌الاسلام والمسلمین سپهوند امام جمعه شهرستان ازنا در خطبه های امروز گفت: حضور کاری معاونت محترم عمرانی و چندین مدیرکل برای پیگیری و حل مشکلات مردم در شهرستان ازنا بی سابقه بود و نتیجه بخشی از گلایه‌های به حق مردم بود که در تریبون نماز جمعه مطرح شد.

از این رو با توجه به مطالبات و گلایه‌های شما عزیزان ازنا اولین شهرستان برای بازدید میدانی مدیران ارشد استانی قرار گرفت، و امیدواریم با پیگیری های معاون استاندار بتوانیم هرچه سریع تر مشکلات و مطالبات مردم را حل کرده و تحول در شهرستان ازنا با این رویکرد جدید حاصل شود .

در پایان این حضور جلسه شورای اداری برگزار شد، جلسه ای با این نگاه جامع تاکنون ندیده بودیم. معاون استاندار برای مدیران کل فرصت و زمان برای انجام پروژه ها و برنامه ها مشخص نمودند که هرکدام از حوزه ها مصوب و مشخص است، موضوعاتی شامل فاضلاب، ورودی های شهرستان، جاده ازنا – اراک که الحمدلله هرکدام از مدیران حوزه ها مطالبات و پروژه های مربوط به خود را مطرح و زمان مشخصی برای حل آنها مقرر گردید .

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.