استاندار لرستان:

کشاورزان برای برداشت محصولات خود با قید فوریت اقدام کنند

استاندار لرستان گفت :مقرر شده برای مقابله با خطرات آتش‌سوزی‌ها در مناطق گرمسیری استان، ماشین‌آلات آتش‌نشانی از مناطق سردسیر به گرمسیر منتقل شود.
کد خبر : 5913
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۹:۵۲
کشاورزان برای برداشت محصولات خود با قید فوریت اقدام کنند

کشاورزان برای برداشت محصولات خود با قید فوریت اقدام کنند

به گزارش پایگاه خبری نگین اشترانکوه: استاندار لرستان در جلسه مدیریت بحران استان ضمن اعلام این مطلب گفت :مقرر شده برای مقابله با خطرات آتش‌سوزی‌ها در مناطق گرمسیری استان، ماشین‌آلات آتش‌نشانی از مناطق سردسیر به گرمسیر منتقل شود و کم‌توجهی یا بی‌توجهی در این زمینه مردود است.
بارش‌های مناسب در پاییز، زمستان و ماه‌های ابتدایی بهار سال جاری، پوشش گیاهی مناسب در عرصه‌های طبیعی لرستان و گرم شدن هوا، ضریب خطر آتش‌سوزی را افزایش می‌دهد، این باعث می‌شود که با مسئولیت بیشتری برای موهبتی که خداوند به استان و کشور داده است، قدم برداریم.
همه دستگاه‌های اجرایی کشوری و لشکری استان با امکاناتی که در اختیار دارند، موظف هستند در این زمینه کمک کنند که این حوادث تکرار نشود و اگر تکرار شد در اسرع وقت برای برطرف شدن آنها تلاش شود.
بالغ بر ۱۵۰ هکتار از اراضی کشاورزی لرستان طی چند روز اخیر دچار حریق شده‌، این اراضی حاصل چندین ماه زحمت، برنامه‌ریزی و سرمایه خانواده‌هایی بوده که در کنار آن، آسیب جدی به بخش کشاورزی استان نیز وارد شده است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.