کوهنوردان تا اطلاع ثانوی از صعود به ارتفاعات لرستان خودداری کنند

مدیرعامل جمعیت هلال احمر لرستان گفت: علاقه‌مندان به رشته کوهنوردی توصیه می‌شود به دلیل مشخص نبودن شرایط زمین لرزه، تا اطلاع ثانوی از صعود به ارتفاعات استان خودداری کنند.
کد خبر : 1009
تاریخ انتشار : جمعه ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۸:۴۵

پایگاه خبری،تحلیلی نگین اشترانکوه؛صارم رضایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران، با اشاره به زلزله بامداد امروز جمعه در لرستان، اظهار کرد: کانون زلزله شهر فیروزکوه از توابع شهرستان سلسله بود با این وجود در برخی شهرهای استان نیز احساس شد.

وی خاطرنشان کرد: جمعیت هلال احمر استان به محض وقوع زلزله، 2 تیم ارزیاب را برای ارزیابی خسارات به منطقه اعزام کرد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر لرستان از آماده‌باش نیروهای این جمعیت خبر و ادامه داد: تا زمان اعلام شرایط عادی از سوی مرکز لرزه‌نگاری، نیروهای هلال احمر استان برای کاهش حوادث احتمالی و همچنین امدادرسانی در حال آماده‌باش کامل هستند.

رضایی با بیان اینکه زلزله بامداد امروز خسارت جانی بر جای نگذاشت، افزود: خوشبختانه خسارت مالی نیز به منازل مردم و دیگر اماکن عمومی وارد نشده است.

وی ضمن توصیه به شهروندان جهت حفظ آرامش، از آنان درخواست کرد نقاط امن خانه‌ها را شناسایی کنند و در صورت وقوع زلزله به آنجا پناه ببرند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر لرستان بیان داشت: همچنین به علاقمندان به کوهنوردی توصیه می‌شود به دلیل مشخص نبودن شرایط زمین لرزه، تا اطلاع ثانوی از صعود به ارتفاعات خودداری کنند/فارس

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.