اخبار شهرستان

گرامی داشت روز کارگر و تجلیل از کارگران نمونه شرکت فروآلیاژ ازنا

به مناسبت هفته گرامیداشت مقام کارگر، مراسمی جهت تکریم این روز و تقدیر از کارگران و همچنین تبیین برنامه های سال ۱۴۰۱ در شرکت صنایع فروآلیاژ ازنا برگزار شد.
کد خبر : 4147
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۰:۳۲
گرامی داشت روز کارگر و تجلیل از کارگران نمونه شرکت فروآلیاژ ازنا

همزمان باهفته گرامیداشت مقام کارگر با حضور امام جمعه شهرستان ازنا و مدیرعامل شرکت فروآلیاژ_ازنا از کارگران نمونه شرکت فروآلیاژ تقدیر شد.

به گزارش پتیگاه خبری نگین اشترانکوه: بمناسبت هفته کارگر، مراسمی جهت گرامی داشت این روز و تقدیر از کارگران و همچنین تبیین برنامه های سال ۱۴۰۱ در شرکت صنایع فروآلیاژ ایرا(ازنا)برگزار شد.

در این مراسم مهندس عابدی مدیرعامل شرکت صنایع فرو آلیاژ، حجت الاسلام والمسلمین سپهوند امام جمعه شهرستان ازنا،حجت الاسلام والمسلمین سلیمانی امام جمعه شهر مومن آباد، ذلقی نماینده خانه کارگر، برخی از اعضای هیات مدیره، مدیران داخلی، کارشناسان و کارگران شرکت حضور داشتند.

حجت الاسلام والمسلمین سپهوند امام جمعه شهرستان ازنا که مدعو ویژه این مراسم بود با تبریک روز کارگر به جایگاه کارگر و اهمیت تولید در سال جدید پرداخت و گفت: حقیقت این است که اگر کارگر نباشد صنعت و تولید معنا و مفهومی نخواهد داشت.

سپهوند در ادامه از زحمات و تلاش مدیران مجموعه فروآلیاژ تقدیر و تشکر کرد و شرکت فروآلیاژ_ازنا را یکی از شرکت های سر پا در منطقه دانست.

امام جمعه شهرستان ازنا دست آخر گفت: تعامل در کار بین کارفرما و کارگر از اهمیت ویژه ای برخوردار است و با اطلاعاتی که از این مجموعه دارم رضایت خود را از این مجموعه اعلام میدارم و خداروشاکریم در بحث معیشت و پرداخت حقوق و مزایا پرسنل در این شرکت مشکل خاصی وجود ندارد.

در ادامه مهندس عابدی مدیرعامل شرکت فروآلیاژ ضمن تبریک روز کارگر و تقدیر از زحمت کشان عرصه صنعت و تولید با اشاره به اهمیت نیروی انسانی و ارج نهادن به کارگران گفت:
انتظار دارم همه همکاران شرکت فروآلیاژ، همچون گذشته که در صنعت فروسیلیس بزگترین و برترین در کشور بوده ایم، این جایگاه را با وجود ایجاد رقبای جدیدی که به این صنعت ورود کرده و به تولید رسیده اند و در آینده نیز رقبای جدیدی ورود می کنند، این برند را در کشور و منطقه همچون گذشته در سطح و جایگاه اول نگه دارند .

مدیرعامل شرکت صنایع فروآلیاژ ایران به تشریح برنامه های سال ۱۴۰۱ پرداخت و گفت:
با توجه به بودجه تعیین شده در این واحد تولیدی، تعداد ۵۴ پروژه جهت نوسازی تجهیزات و موضوعات ایمنی تعریف شده که با افتخار عرض می نمایم که این بودجه قطعا دست یافتنی است و باید با برنامه ریزی و تلاش مضاعف توسط شما همکاران، این مهم تحقق یابد.

مهندس عابدی با اشاره به اهمیت رعایت موارد ایمنی در کار گفت: با رعایت موارد ایمنی، جدیت، اهمیت دادن به کار و پیروی از دستوراالعمل ها باعث کاهش اتفاقات تلخ و ناگوار شده و افرادی که این موارد را رعایت نمایند مورد تشویق قرار خواهند گرفت وی با اشاره به موضوع سلامت جسمی و روانی کارکنان از آنها درخواست کرد با خوش رفتاری، خوش رویی، اخلاق حسنه،رعایت گفتار و رفتار پسندیده و سعه صدر در ایجاد محیطی شاداب و صمیمی مشارکت و همکاری داشته باشند.
مدیرعامل فروآلیاژ ازنا در انتها گفت:
شعار امسال ما در شرکت فرو آلیاژ این است “آموزش با رویکرد ایمنی و افزایش بهره وری جهت تعالی فرهنگ سازمانی”
که برای این موضوع نیز برنامه هایی تدارک دیده شده است، وی گریزی هم به بحث اطلاع رسانی ها و ارتباطات درون و برون سازمانی زد و از مدیران مجموعه خواست که برنامه ریزی های لازم را در این مورد نیز انجام دهند.
گفتنی است در این مراسم، یاد و خاطره مرحوم حاج علی اصغر حاجی بابا بنیان گذار صنعت ریخته گری کشور، مرحوم حاج حسین حاجی بابا رئیس هیات مدیره شرکت و همکار تازه از دست رفته مرحوم شهرام فرخی زنده نگه داشته شد.

لازم به توضیح است که در ابتدای این مراسم مهندس شاه حسینی مدیر کارخانه و مهندس رحیمی مدیر منابع انسانی به تشریح فعالیت ها و دستاوردهای شرکت در سال گذشته پرداختند.
در انتهای این مراسم جوایز نفیسی به تعداد ۱۲ نفر از کارگران نمونه و کارت های هدیه ۵۰۰ هزار تومانی به تمامی پرسنل اهدا گردید/سن بران نیوز.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.