گرمخانه ازنا نیاز شهر؛گرمابخش دل نیازمندان

اقدام خیرخواهانه و اصولی شورا و شهرداری ازنا در ایجاد گرمخانه برای افراد بی سرپناه کاری قابل تقدیر بوده که حلاوت آن به کام نیازمندان خواهد بود اما شهروندان را نیز از لذت این اقدام‌اجتماعی بی نصیب نخواهد کرد. اهمیت اینگونه اقدامات زیر بنایی بدان جهت است که نگاه عمومی را از منابع مالی شهرداری به خدمات فرهنگی ، اجتماعی آن تغییر می دهد.
کد خبر : 641
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۸ فروردین ۱۳۹۹ - ۲۲:۵۱

اقدام قابل تقدیر شورا و شهرداری ازنا در حمایت از افراد بی سرپناه

حوادث ناگوار اجتماعی، مشکلات، بیماری ها، تصادفات و… با همه تلخی های خویش همواره انسانها را به فردایی بهتر نوید می دهند، فردایی که بشر از دل تهدیدها فرصت های جدیدی را خلق می نماید.
این روزها آنچه دشواری های مبارزه با دوران بیماری را قابل تحمل کرده است، جریان همدلی، نوع دوستی و خیراندیشی شکل گرفته در سطح شهرستان ازنا می باشد که در نوع خود کم ‌نظیر است.
در این‌میان اقدام خیرخواهانه و اصولی شورا و شهرداری ازنا در ایجاد گرمخانه برای افراد بی سرپناه کاری قابل تقدیر بوده که حلاوت آن به کام نیازمندان خواهد بود اما شهروندان را نیز از لذت این اقدام‌اجتماعی بی نصیب نخواهد کرد.
اهمیت اینگونه اقدامات زیر بنایی بدان جهت است که نگاه عمومی را از منابع مالی شهرداری به خدمات فرهنگی ، اجتماعی آن تغییر می دهد.

🌐پایگاه خبری،تحلیلی نگین اشترانکوه
http://www.neginoshtorancoo.ir

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.