روی خط توسعه

همزمان با دهه فجر چندین طرح عمرانی در شهرستان ازنا مورد بهره برداری قرار گرفت.

همزمان با دهه فجر با حضور مدیران استانی و شهرستانی ۱۲۰ واحد مسکن روستایی ،فاز دوم شرکت بازیافت،فیدر و پست برق جاپلق شرقی،سنگ آفرینان کوشا، طرح های راهداری و.... مورد بهره براری قرار گرفت.
کد خبر : 2471
تاریخ انتشار : شنبه ۱۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۴
همزمان با دهه فجر چندین طرح عمرانی در شهرستان ازنا مورد بهره برداری قرار گرفت.

به گزارش پایگاه خبری نگین اشترانکوه : در هفتمین روز از دهه مبارکه فجر و با حضور دکتر کشکولی معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری لرستان،فرماندار ازنا، نماینده ولی فقیه در این شهرستان و جمعی از مسئولین محلی یک واحد به نمایندگی از پروژه ۱۲۰ واحدی مسکن ویژه روستایی در روستای کلکله با اعتبار چهار میلیارد ۸۰۰ میلیون تومان افتتاح شد.براساس این گزارش طرح های زیر نیز مورد بهره برداری قرار گرفتند:

افتتاح فیدر و پست برق تغذیه کننده روستاهای چاپلق شرقی

در همین راستا پروژه افتتاح فیدر و پست برق تغذیه کننده روستاهای چاپلق شرقی شهرستان ازنا با اعتبار ۶۰ میلیارد ریال و به نمایندگی از ۱۱۰ میلیارد ریال پروژه های سال ۱۳۹۹ توزیع برق شهرستان ازنا افتتاح شد.

افتتاح پل خسرو میره شهرستان ازنا

د پروژه پل خسرو میره شهرستان ازنا به نمایندگی از سایر پروژه های راهداری این شهرستان با اعتبار ۸۵۰ میلیون تومان افتتاح شد .
گفتنی است مجموع اعتبارات هزینه شده در پروژه های راهداری بالغ بر ۴ میلیارد تومان می باشد .

افتتاح واحد سنگ آفرینان کوشا در منطقه ویژه اقتصادی

همچنین افتتاح واحد سنگ آفرینان کوشا در منطقه ویژه اقتصادی شهرستان ازنا به نمایندگی از ۶ طرح اقتصادی و با اعتبار ۵۵ میلیارد ریال افتتاح شد.
این واحد تولیدی با ایجاد اشتغال مستقیم ۳۶ نفر با مساحت ۱۲ هزار متر مربع سالانه ۲۰۰ هزار متر مربع سنگ مصنوعی تولید می شود.

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.