پس از ۱۲ سال

بهره برداری از ساختمان مرکز آموزش فنی حرفه ای بانوان در دهه فجر

پروژه مرکز آموزش فنی و خواهران شهرستان ازنا که یکی از مطالبات مردم شهرستان در راستای توانمند سازی و اشتغال بانوان می‌باشد که با در دولت سیزدهم بعد از گذشت ۱۲ سال در دهه فجر انقلاب اسلامی به بهره برداری می‌رسد.
کد خبر : 7110
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۲ دی ۱۴۰۲ - ۱۸:۳۷
بهره برداری از ساختمان مرکز آموزش فنی حرفه ای بانوان در دهه فجر

فرماندار ازنا گفت : پس از ۱۲ سال ساختمان مرکز آموزش فنی حرفه ای بانوان در دهه فجر۱۴۰۲ به بهره برداری می رسد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری ازنا ، صبح امروز فاتحی فرماندار ازنا با حضور در مرکز آموزشی فنی حرفه ای ساختمان در حال احداث ضمن تأکید بر اتمام این پروژه از تخصیص اعتباری بالغ بر ۲۰ میلیارد ریال به این پروژه خبر داد و از پیمانکار خواست با سرعت عمل بیشتر این پروژه را به نحو مطلوب تکمیل نماید.

وی با تقدیر از سازمان برنامه و بودجه استان لرستان به جهت تخصیص صدرصدی اعتبار به این پروژه افتتاح و بهره برداری آن را پس ۱۲ سال نمونه بارزی از اهتمام دولت سیزدهم به تکمیل پروژه های نیمه تمام دانست و از سرعت تکمیل دیگر پروژه های عمرانی نیز ابراز خرسندی کرد.

گفتنی است پروژه مرکز آموزش فنی و خواهران شهرستان ازنا که یکی از مطالبات مردم شهرستان در راستای توانمند سازی و اشتغال بانوان می‌باشد که با در دولت سیزدهم بعد از گذشت ۱۲ سال در دهه فجر انقلاب اسلامی به بهره برداری می‌رسد.
اعتبار اختصاص یافته در این خصوص در سفر اول ریاست محترم جمهور به استان بیست میلیارد ریال تخصیص داده شد که با همت فرماندار ازنا و پیگیری های انجام شده جهت تکمیل از اعتبارات استانی بیست میلیارد ریال دیگر به این پروژه تخصیص داده شد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.