خبر آدینه

انتقاد امام جمعه ازنا از خدمات بانکی

امام جمعه شهرستان ازنا گفت : مردم از بانک ها گلایه مندند همچنین با توجه به ایام آخر سال مدیران کارخانجات و ارگانها، حقوق کارگران را به موقع پرداخت کنند.
کد خبر : 5388
تاریخ انتشار : جمعه ۵ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۱:۰۸
انتقاد امام جمعه ازنا از خدمات بانکی

امام جمعه شهرستان ازناگفت : مردم از خدمات بانک ها گلایه دارند.

به گزارش پایگاه خبری نگین اشترانکوه: حجت الاسلام والمسلمین سپهوند امام جمعه شهرستان ازنا در خطبه های این هفته نماز جمعه پس از توصیه و سفارش خود و نمازگزارن به تقوای الهی، ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و میلاد با سعادت امام حسین (ع)، هشتم اسفند روز امور تربیتی را گرامیداشت و گفت: تربیت اساس تمامی کارهاست و آسیب ها و ضعف ها در امور، ناشی از عدم توجه به تربیت است، اگر تربیت در دستور کارها قرار بگیرد احساس مسئولیت، خدمتگزاری و وجدان کاری بالا می رود و جامعه نیز به سبب آن رشد خواهد کرد.

ایشان به بیانات رهبر معظم انقلاب در دیدار با مردم آذربایجان اشاره کرد و اظهار داشت: ما ضعف هایی در کشور داریم اما این ضعف ها به هیچ وجه به اندازه دستاوردهای انقلاب نیست و توقع رهبر معظم انقلاب هم این است که جامعه ای که در برابر تمامی تحریم ها، توطئه ها، دشمنی ها و استکبار جهانی دستاوردهای فراوانی داشته باید با همان نگاه و احساس مسئولیت، ضعف های کشور را هم برطرف کند.

امام جمعه ازنا با انتقاد از کارشکنی بانک ها در پرداخت تسهیلات به مردم، بیان کرد: مردم از بانک ها گلایه مندند و توقع آنها آسان نمودن و روان سازی تسهیلات و امور بانکی است، چرا وام ها و تسهیلاتی که مدام دولت ابلاغ می کند را روان سازی نمی کنند و در بحث ضامن ها سختگیری می کنند؟ همه اقشار مردم از سرمایه گذاران تا کارگران از بانکها گلایه دارند البته این نفی کننده زحمات برخی بانکها و کارمندان خدوم آنها نیست اما عمده بانکها با دولت و مردم همراهی نمی کنند، مسئولین امر به صورت میدانی وارد شوند و این مشکل را حل کنند.

حجت الاسلام علی سپهوند با تشکر از پیگیری نماینده مردم ازنا برای تخریب دیوار شرکت نفت جهت احداث مغازه، اذعان کرد: ما زبان تشکر هم داریم و از ایشان که دستور تخریب دیوار شرکت نفت را از وزیر نفت اخذ کردند تشکر می کنیم البته توقع داریم این دستور وزیر تا حصول نتیجه، توسط نماینده و مسئولین، پیگیری شود.

وی با تاکید بر پرداخت حقوق کارگران کارخانجات و ارگانها، گفت: با توجه به فشارهای اقتصادی و ایام منتهی به آخر سال، حقوق های عقب مانده کارگران باید به موقع پرداخت شود، مسئولین پیگیری جدی کنند تا حق کارگران به موقع پرداخت شود؛ زمان در پرداخت حقوق ها خیلی مهم است، بچه ها برایشان خیلی مهم است که خانواده ها قبل از عید نیازهای آنها را برطرف کند، ان شا الله مشاهده نکنیم که در ایام نزدیک عید کارگران گلایه از عدم پرداخت حقوق کنند، مدیران کارخانه ها و دستگاه ها این را مد نظر داشته باشند.

خطیب جمعه ازنا بر نظارت بر بازار شب عید نیز تاکید کرد و بیان داشت: تعزیرات و اصناف نظارت بر کنترل قیمت ها کنند، درست است که مدام اعلام می شود کالاهای ضروری وجود دارند اما مهم این است که مردم بتوانند آنها را بخرند و قدرت خرید آنها را داشته باشند لذا این نظارت ویژه را می طلبد.

حجت الاسلام والمسلمین سپهوند در پایان با گریزی بر مسئله عفاف و حجاب، خاطرنشان کرد: مردم ازنا عقبه و اصالت دینی فراوانی دارند و بر ارزش ها پایبند هستند و در این شهرستان با این حجم از معنویت و اصالت اگر یک مورد هم کشف حجاب صورت گیرد، آزار دهنده‌ است لذا از دادستان محترم و نیروی انتظامی مقتدر توقع داریم با قاطعیت تمام با هنجارشکنان برخورد کنند تا موجب بدنامی و ناراحتی مردم مومن شهر ازنا‌، نشود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.