گزارش خبری

بازدید ریاست دانشگاه علوم پزشکی لرستان از بیمارستان امام علی ازنا

رئیس دانشگاه علوم‌ پزشکی لرستان از بهره برداری اتاق عمل بیمارستان امام علی(ع) ازنا تا پایان سال خبرداد ؛ همزمان نماینده و فرماندار شهرستان ازنا نیز بر تجهیز بیمارستان امام علی(ع) تاکید نمودند.
کد خبر : 5107
تاریخ انتشار : شنبه ۱۷ دی ۱۴۰۱ - ۰:۰۷
بازدید ریاست دانشگاه علوم پزشکی لرستان از بیمارستان امام علی ازنا

رئیس دانشگاه علوم‌ پزشکی لرستان گفت : اتاق عمل بیمارستان امام علی(ع) ازنا تا پایان سال به بهره برداری می رسد همزمان نماینده و فرماندار شهرستان ازنا بر تجهیز بیمارستان امام علی(ع) تاکید کردند.

به گزارش پایگاه خبری نگین اشترانکوه: ظهر امروز جمعه ۱۶ دی ۱۴۰۱ دکتر بهرام‌ دلفان‌ رئیس دانشگاه علوم‌ پزشکی لرستان ضمن سفر به شهرستان ازنا با حضور در بیمارستان امام علی(ع) از بخش های مختلف از جمله عملیات ساخت اتاق عمل این بیمارستان بازدید کرد.
همچنین در نشست مشترکی که با حضور نماینده مجلس و فرماندار ازنا و رئیس شبکه بهداشت برگزار شد پیرامون مسائل مختلف بحث و گفتگو شد.

دکترحسین گودرزی نماینده مجلس با اشاره به اقدامات صورت گرفته بر ضرورت تجهیز اتاق عمل و همچنین راه اندازی سونوگرافی و اوپی‌جی در محل بیمارستان تاکید کرد و خواستار رسیدگی دانشگاه علوم پزشکی در این زمینه شد.

فاتحی فرماندار ازنا با برشمردن برخی از اقدامات صورت گرفته و برخی از کاستی ها، یکی مهمترین اهداف دولت سیزدهم را بهبود وضعیت نظام بهداشت و درمان کشور دانست و خواستار توجه و تخصیص اعتبارات کافی برای تکمیل بخش های مختلف بیمارستان امام علی(ع) از جمله اتاق عمل شد و بر اعتماد سازی و اقناع افکار عمومی تاکید کرد.

فرماندار لزوم تجهیز اتاق عمل و تکمیل کادر پزشکی را از مطالبه های جدی مردم و مسئولان شهرستان عنوان کرد و بر افزایش تعداد داروخانه‌های شبانه روزی و تامین داروی مورد نیاز بیماران تاکید نمود.

دکتر دلفان با تشکر از رویکرد مسئولان محلی در پیگیری مطالبات بهداشتی و درمانی ، گزارشی از اقدامات صورت گرفته در یک سال گذشته را ارائه نمود و از تکمیل اتاق عمل و‌ اختصاص اعتبار لازم جهت بهره برداری تا قبل پایان سال ۱۴۰۱ خبر داد.

دکتر دلفان با اشاره به کمبود نیروی انسانی و منابع کافی ، ضرورت تامین نیروی متخصص برای بیمارستان ازنا را در دستور کار دانشگاه قرار داد و از رئیس شبکه خواست لیست تجهیزات مورد نیاز را در سریعترین زمان ممکن به دانشگاه ارسال کند تا از طریق وزارتخانه اقدامات لازم صورت پذیرد.

وی در پایان افزود : به جهت تاکیدات فرماندار و دیگر مسئولان شهرستان و ضرورتی که احساس میشد ۶ متخصص به کادر پزشکی بیمارستان افزوده شدند و به دنبال تامین دیگر نیازهای این بیمارستان هستیم و ابراز امیدواری کرد با تخصیص اعتبارات دولتی اهم مشکلات مرتفع گردد.

پس این این نشست دکتر دلفان بهمراه فرماندار از اتاق عمل در دست احداث مجمع خیرین سلامت بازدید نمودند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.