رمز توسعه و پیشرفت شهر ازنا

استفاده از الگوی شهرهای موفق

با نزدیک شدن به زمان ثبت‌نام انتخابات شورای شهر اگرچه فضای انتخاباتی حاکم بر جامعه شهری همچنان بی رونق است، اما بدون تحرک هم ‌نبوده و گمانه زنی ها برای شناخت کاندیداهای احتمالی به خصوص در فضای مجازی رو به افزایش است.
کد خبر : 2576
تاریخ انتشار : دوشنبه ۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۰
استفاده از الگوی شهرهای موفق

 

با نزدیک شدن به زمان ثبت‌نام انتخابات شورای شهر اگرچه فضای انتخاباتی حاکم بر جامعه شهری همچنان بی رونق است، اما بدون تحرک هم ‌نیست، بازار  زنی ها برای شناخت کاندیداهای احتمالی به خصوص در فضای مجازی رو به افزایش بوده و بدون تردید در فرصت باقی مانده بر تعداد افرادی که احساس تکلیف می نمایند افزوده خواهد شد، در این میان اما آنچه اهمیت دارد ورودی انتخابات نیست، بلکه خروجی آن است،به طور قطع امروز شهر ازنا بیش از هر زمان دیگری محتاج بازگشت به دامان بزرگان و دلسوزان خویش است. ما آن روزی می توانیم به توسعه و پیشرفت این شهر امیدوار باشیم که امورات بر مدار بزرگان بچرخد ، هرچند در این سال ها تعداد زیادی از بزرگان از این شهر یا از این دنیا‌ سفر کرده اند، اما باز هم هستند افرادی که در نزد آنان مصالح عمومی بر منافع‌شخصی و گروهی مقدم باشد.
با این‌ وجود نگارنده بر این باور است مادام که ساختار انتخاباتی شورای شهر ازنا از رویکرد احساسی خارج نگردد و نگاه تحلیلی جایگزین نگاه تبلیغی نشود، شهر ازنا نتیجه ای متفاوت از وضع موجود نخواهد گرفت.
هرچقدر هم که افراد توانمند باشند چنانچه در یک‌ ترکیب ناهمگون و نامتقارن قرار بگیرند ابتکار عملی نخواهند داشت و بر همین اساس از دید کارشناسان امر بهترین مدل انتخاباتی برای شورای شهر رقابت بین لیست ها می باشد ، لیست هایی که در نتیجه خرد جمعی با انتخاب افراد توانمند، با اهداف و برنامه های مشخص بسته بشوند.
این رویکرد علاوه بر کاهش آزمون و خطا از حجم برخی نا آراستگی های انتخاباتی مثل خرید رای، توزیع غذا، کارت شارژ و… نیزخواهد کاست.
به جمیع این‌جهات در انتخابات پیش رو راهبرد اصولی رقابت بین لیست ها بر اساس داده های کارشناسی و الگوی شهرهای موفق است.

محسن دهقان نژاد

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.