برگزاری جلسه شورای فنی مدیریت جهادکشاورزی شهرستان ازنا

جلسه شورای فنی مدیریت جهادکشاورزی شهرستان ازنا با رعایت اصول بهداشتی ستاد مبارزه با ویروس کرونا‌ ظهر امروز با حضور مهندس درویشی معاون فنی شهرستان، مسئولین واحدهای ستادی و مراکز جهادکشاورزی شهرستان در محل سالن جلسات مدیریت برگزار گردید.
کد خبر : 614
تاریخ انتشار : شنبه ۱۶ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۸:۴۷

‍  جلسه شورای فنی مدیریت جهادکشاورزی شهرستان ازنا برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری ،تحلیلی نگین اشترانکوه: به نقل از روابط عمومی مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان ازنا ، جلسه شورای فنی مدیریت جهادکشاورزی شهرستان ازنا با رعایت اصول بهداشتی ستاد مبارزه با ویروس کرونا‌ ظهر امروز با حضور مهندس درویشی معاون فنی شهرستان، مسئولین واحدهای ستادی و مراکز جهادکشاورزی شهرستان در محل سالن جلسات مدیریت برگزار گردید. مصوبات این جلسه بدین‌شرح است: با توجه به محدودیت های ناشی از شیوع ویروس کرونا و از طرفی آغاز فصل بهار که مصادف است با آغاز کار و تلاش و فعالیت بهره برداران بخش کشاورزی و زیر بخش های مربوطه، و با توجه به زیرساخت های فراهم شده توسط حوزه ترویج سازمان، مقرر گردید : واحدها، مراکز تابعه و کارشناسان پهنه ها متناسب با گروه های مختلفی که در فضای مجازی تشکیل داده اند نهایت بهره برداری از سامانه ها، پیام رسان ها و اپلیکیشن ها به منظور ارتباط با بهره برداران و انتقال امور جاری به آنها را به عمل آورند.

در ادامه جلسه مقرر گردید مراکز و کارشناسان پهنه ها در خصوص تولید کلیپ های آموزشی – ترویجی مطابق مدل ارائه شده را با هماهنگی اداره ترویج شهرستان بعمل آورند.
همچنین مقرر گردید مراکز تابعه گزارش کلیه اقدامات و فعالیت های روزانه خود را در پایان وقت اداری همه روزه در حوزه های مختلف با هماهنگی واحدهای شهرستانی به اداره ترویج و روابط عمومی شهرستان جهت جمع بندی ارائه نمایند.

درحوزه حفظ نباتات موضوعاتِ علفهای هرز گندم، سن گندم، مبارزه با بیماریهای برگی و تغذیه گیاهی محور کار روزانه مراکز قرار گرفته و اقدامات مربوطه روزانه گزارش گردد.

مقرر گردید تولیدات گیاهی ضمن نظارت بیشتر بر مرحله داشت محصولات، در خصوص اجرای سهمیه کشت چغندرقند و جذب سهمیه های تخصیصی کود شهرستان اقدام نماید.

امور اراضی شهرستان در خصوص حفظ کاربری اراضی کشاورزی اهتمام بیشتری به عمل آورده و اقدامات قانونی درزمینه فنس کشی های غیر اصولی را با جدیت پیگیری نماید‌.

در حوزه تولیدات دامی ضمن نظارت بر توزیع نهاده های دامی مربوطه با توجه به پیامدهای ناشی از شیوع ویروس کرونا برای واحدهای تولیدی، اقدامات نظارتی و انعکاس موارد و مشکلات مربوطه به مراجع ذیربط را به عمل آورد.

مقرر گردید واحد مکانیزاسیون با توجه به هماهنگی های به عمل آمده با شرکت پخش فرآورده های نفتی، پیگیری های لازم جهت تامین سوخت ماشین آلات بخش کشاورزی را به عمل آورد.

واحد طرح و برنامه اقدامات لازم درخصوص برآورد خسارات احتمالی ناشی از سیلاب های احتمالی را برابر فرمت مربوطه به عمل آورد‌.

در پایان مقرر گردید واحد باغبانی در خصوص اقدامات مربوط به داشتِ باغات احداث شده (سمپاشی، تغذیه و سربرداری) را با هماهنگی واحد حفظ نباتات به عمل آورد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.