به همت اداره ارشاد ازنا

برگزاری همایش خانواده با موضوع آسیب های اجتماعی

اسلامی نیا سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ازنا ضمن تاکید بر اهمیت این گونه برنامه ها از آمادگی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی برای برگزاری این سلسله نشست های تخصصی خبرداد.
کد خبر : 4976
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۷ آذر ۱۴۰۱ - ۲۲:۰۸
برگزاری همایش خانواده با موضوع آسیب های اجتماعی

 

همایش خانواده توسط اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ازنابا موضوع آسیبهای اجتماعی برگزارشد.

به گزارش پایگاه خبری نگین اشترانکوه:  همایش خانواده به صورت کارگاهی توسط اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ازنا در اموزشگاه متوسطه حجاب برگزار گردید.
در این کارگاه آموزشی با حضور حجت الاسلام سپهوند امام جمعه ازنا و دکتر جامه بزرگی و مشاور و روانشناس بالینی و دیگر مدعوین برگزار شد اسلامی نیا سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ازنا ضمن تشکر از خانواده ها و کارشناسان این همایش بر اهمیت برگزاری این گونه برنامه ها تاکید نمود‌.

وی افزود: اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آمادگی دارد این سلسله نشست های تخصصی را در صورت درخواست اموزشگاه ها با حضور خانواده ها و دانش آموزان برگزار نماید .

درادامه دکتر بیات ریاست  آموزش و پرورش گفت آسیب های اجتماعی در تمامی جوامع وجود دارد  و خانواده ها باید از کارگاه هایی که توسط ادارات با حضور کارشناسان تخصصی برگزار میگردد نهایت استفاده را ببرند و آسیبهای اجتماعی را در خانواده خود به حداقل برسانند.

در پایان حجت الاسلام  سپهوند به سوالات تخصصی در حوزه عفاف و حجاب در خانواده و جامعه و دکتر جامه بزرگی به سوالات روانشناسی به شکل تخصصی پاسخ دادند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.