حوادث

تشریح حوادث الیگودرز از زبان معاونت انتظامی استان

معاون فرماندهی انتظامی لرستان با تایید این خبر گفت : شامگاه پنجشنبه تعدادی از مردم الیگودرز در راستای حمایت از مردم خوزستان در بحث مشکلات کم آبی تجمع مسالمت آمیز انجام دادند اما در ادامه با‌دخالت عوامل ضد انقلاب این تجمع را به سمت هنجارشکنی برده شد.
کد خبر : 3040
تاریخ انتشار : جمعه ۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۸:۲۱
تشریح حوادث الیگودرز از زبان معاونت انتظامی استان

یک کشته و ۷ زخمی در تیراندازی ضدانقلاب با با تفنگ ساچمه‎ ای در الیگودرز، عوامل تیراندازی دستگیر شدند

شامگاه پنجشنبه تعدادی از مردم الیگودرز در راستای حمایت از مردم خوزستان در بحث مشکلات کم آبی تجمع مسالمت آمیز انجام دادند اما در ادامه با‌دخالت عوامل ضد انقلاب این تجمع را به سمت هنجارشکنی برده شد.

به گزارش پایگاه خبری نگین اشترانکوه: معاون فرماندهی انتظامی لرستان با اعلام این خبر گفت : درپی ایجاد تنش و درگیری که توسط عوامل خرابکار و ضد انقلاب ایجاد شد، متاسفانه یک نفر جان خود را از دست داد و ۷ نفر نیز زخمی شدند. عوامل شلیک به سمت مردم بازداشت شدند و در اختیار مراجع قضایی قرار می‌گیرند. عوامل ضد انقلاب با اسلحه ساچمه‎ای به مردم تیراندازی کرده‎اند.

شایان ذکر است استفاده از اسلحه ساچمه‌ای وینچستر در اغتشاشات سال ۹۸ نیز از سوی ضد انقلاب در جهت کشته‎سازی و شلیک به سمت مردم استفاده شده بود و این نوع سلاح از سوی عوامل انتظامی و امنیتی کشور مورد استفاده قرار نمی‌گیرد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.