تقدیر امام جمعه ازنا از حضور حماسی مردم در ۲۲ بهمن

امام جمعه و رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان ازنا با صدور پیامی از مردم همیشه در صحنه شهرستان ازنا برای حضور حماسی در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن، تقدیر و قدردانی کردند.
کد خبر : 2510
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۲ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۳:۰۵
تقدیر امام جمعه ازنا از حضور حماسی مردم در ۲۲ بهمن

به گزارش پایگاه خبری نگین استرانکوه: حجت الاسلام والمسلمین سپهوند نماینده ولی فقیه و امام جمعه و رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان ازنا با صدور پیامی از مردم همیشه در صحنه شهرستان ازنا برای حضور حماسی در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن، تقدیر و قدردانی کردند. متن این پیام بدین شرح است:

مردم شریف و انقلابی شهرستان ازنا
حضور مقتدرانه و پرشکوه شما در راهپیمایی غرور آفرین و عزت بخش یوم الله 22 بهمن ماه که امسال به جهت شرایط کنونی و رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی بصورت موتوری برگزار شد ، بار دیگر نشان داد که شما همواره امتی آزادی خواه و استقلال طلب هستید که با ایستادگی و مقاومت سلحشورانه‌ی خویش تا پای جان به آرمان‌ها و فضایل ناب انقلاب اسلامی پایبند هستید.

درود خدا به روان پاک شهیدان انقلاب اسلامی ایران و شما مردم مؤمن و همیشه در صحنه که بار دیگر همگام با ملت بزرگ ایران برای تجدید بیعت با آرمانهای مقدس بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی(ره) و در لبیک به فرامین ولی امر مسلمین حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای عزیز (مدظله العالی) حماسه ای دیگر آفریدید و جهانیان را مبهوت حضور با شکوهتان کردید.

علی سپهوند
امام جمعه شهرستان ازنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.