تقدیر کارگران فصلی شهرداری همزمان با هفته تکریم‌مقام کارگر

به مناسبت هفته کارگر و به منظور تکریم و تقدیر از کارگران، صبح امروز حجت الاسلام سپهوند با حضور در شهرداری ازنا، از کارگران فصلی شهرداری تقدیر نمود.
کد خبر : 923
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۰
تقدیر کارگران فصلی شهرداری همزمان با هفته تکریم‌مقام کارگر

به گزارش پایگاه خبری،تحلیلی نگین اشترانکوه: همزمان با هفته کارگر و به منظور تکریم و تقدیر از کارگران، صبح امروز حجت الاسلام سپهوند با حضور در شهرداری ازنا، از کارگران فصلی شهرداری تقدیر نمود.

حجت الاسلام سپهوند در این مراسم در سخنانی بر فرهنگ کار در دین اسلام تاکید کرد و گفت: در نظام اسلامی کار یک خدمت همراه با عبادت و نیز جهاد فی سبیل الله محسوب می شود و کارگر آن چنان مقام والایی دارد که پیامبر اکرم (ص) بر دستان کارگران بوسه می زند‌.

ایشان با بیان اینکه همواره قدردان شما کارگران هستیم و دست شما را می بوسیم؛ اذعان داشت: جایگاه ها و مسئولیت ها مهم نیست بلکه مهم آن است که در هر منصبی که خدمت میکنیم با التزام و دلسوزی، کار کنیم؛ چرا که اگر اینگونه نباشد هر چقدر مسئولیت و پست و مقام انسان بالاتر برود، ارزش و فایده ای ندارد چون خروجی مفیدی نخواهد داشت.

امام جمعه ازنا با بیان اینکه نگاه کارفرمایی و کارگری و نگاه بالادست به پایین دست در فرهنگ اسلامی جایگاهی ندارد؛ افزود: هر کس در هر جایگاهی که قرار گرفته باید خودش را کارگر بداند و نگاه کارگری به خودش داشته باشد و نقش خود را ایفا کند چرا که در جامعه اسلامی همه خادم یکدیگرند.

حجت الاسلام علی سپهوند افزود: نظم و پاکیزگی این شهر مرهون زحمات شبانه روزی شماست و این خدمت صادقانه شما عزیزان است که موجب این شده که شهر ازنا به شهری پاکیزه و با نظم معروف شود.

وی خاطرنشان کرد: کارگران تلاش گران عرصه کار و اقتصاد هستند و باید قدر این قشر زحمت کش باشیم.

در پایان از تمامی کارگران فصلی شهرداری با اهدای هدایای نقدی از طرف امام جمعه ازنا، تقدیر شد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.