اخبار شهرستان

حضور فرماندار و جمعی از مسئولان در منزل سه قلوهای ازنایی

فرماندار ازنا در این دیدار با تشکر از رسانه ها در انتقال پیام پدر سه قلوها به مسئولان شهرستان ، فرزندان این خانواده را موهبت و نعمت های خداوند دانست و بر حل مشکلات ایشان در راستای اجرای قانون جوانی جمعیت و حمایت از خانواده تاکید کرد.
کد خبر : 5004
تاریخ انتشار : جمعه ۲۵ آذر ۱۴۰۱ - ۲۱:۳۲
حضور فرماندار و جمعی از مسئولان در منزل سه قلوهای ازنایی

فرماندار و جمعی از مسئولان در منزل سه‌قلوهای خانواده ازنایی حضور یافتند.

عصر جمعه ۲۵ آذر محمدرضافاتحی فرماندار ازنا با حضور در منزل سه قلوهای ازنایی از نزدیک با خانواده دهقانی به گفتگو کرد.

به گزارش پایگاه خبری نگین اشترانکوه: فرماندار ازنا در این دیدار با تشکر از رسانه ها در انتقال پیام پدر سه قلوها به مسئولان شهرستان ، فرزندان این خانواده را موهبت و نعمت های پر خیر و‌برکت خداوند دانست این خانواده و بر حل مشکلات ایشان در راستای اجرای قانون جوانی جمعیت و حمایت از خانواده تاکید کرد و دستورات لازم را صادر نمود.

وی در ادامه افزود : قطعا دولت سیزدهم در راستای حمایت از جوانی جمعیت کشور از هیچ‌ کوششی دریغ نخواهد کرد و ما در فرمانداری در مورد این خانواده نیز با استانداری مکاتباتی انجام داده ایم که انشاالله به زودی بخش عمده ای از مسائل مطرح شده با هماهنگی های صورت گرفته مرتفع خواهد شد.

فاتحی در پایان این نشست گفت : ما در کنار خانواده دهقانی هستیم و به هیچ عنوان نباید نگرانی داشته باشند و رسانه ها نیز در انعکاس مسائلی از این دست به مسئولان کمک کنند.

گفتنی دراین نشست صمیمانه منوچهر حسنی شهردار ، حبیب الله عسگری معاون فرماندار، شاپورساکی رئیس شورای شهر و محمودجانبزرگی رئیس بهزیستی شهرستان ازنا فرماندار را همراهی نمودند و‌ درپایان هدایایی به رسم یادبود به ایشان تقدیم شد.

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.