امام‌جمعه ازنا:

در انفجارهای کرمان ردپای رژیم صهیونیستی مشخص است

حجت الاسلام علی سپهوند درخطبه دوم نماز سیاسی عبادی روز جمعه اظهار کرد؛ در حادثه کرمان دشمنان خواستند جلوی حرکت عظیم معنوی و نور را بگیرند دراین واقعه تلخ اگرچه اقدام تروریستی را به داعش نسبت دادند اما به استدلال مشخص است کار صهیونیست خونخوار است.
کد خبر : 7132
تاریخ انتشار : شنبه ۱۶ دی ۱۴۰۲ - ۶:۰۸
در انفجارهای کرمان ردپای رژیم صهیونیستی مشخص است

‍ امام جمعه ازنا گفت:  بعضی دشمنان خارجی و نااگاهان داخلی دنبال تضعیف اقتدار نظام هستند/ در انفجارهای کرمان ردپای رژیم صهیونیستی مشخص است.

به گزارش پایگاه خبری نگین‌اشترانکوه: حجت الاسلام علی سپهوند درخطبه دوم نماز سیاسی عبادی روز جمعه اظهار کرد؛ در حادثه کرمان دشمنان خواستند جلوی حرکت عظیم معنوی و نور را بگیرند دراین واقعه تلخ اگرچه اقدام تروریستی را به داعش نسبت دادند اما به استدلال مشخص است کار صهیونیست خونخوار است کار کسی که در حال غرق شدن است.

امام جمعه شهرستان ازنا عنوان کرد؛ همه شواهد و قرائن از ابعاد این حادثه نشان دهنده ردپای صهیونیستی است تاکنون سابقه نداشته چهره عامل تروریسی را محو نشان دهند و یا با تاخیر دهها ساعته مسئولیت ترور را بپذیرند این روش داعش نیست کاملا ادبیات بکار رفته متفاوت است.

وی با این بیان که نوک پیکان آزادیخواهان جهان باید روبه آمریکا و صهیونیست باشد افزود؛ پس از این حادثه شکوه و عظمت بیشتر شد حضور مسئولان نیز در وادی نور بیشتر شد سابق هم تلاش می‌کردند مردم زیارت امام حسین علیه السلام نروند امروز راه و هدف برایمان روشن است دشمن را می شناسیم و دشمن امروز اسرائیل و آمریکا است.

خطیب جمعه ابراز کرد؛ و اما انتقام قطعی خواهد بود وعده خداوند صریح است امروز بعضی از دشمان خارجی و برخی از نا آگاهان داخلی خواسته و ناخواسته می‌خواهند دستگاه‌های مقتدر امنیتی و نظامی کشورمان را تضعیف کنند چه بسا دستگیری هایی انجام شده و اقداماتی خنثی شده و محرمانه است باید بدانیم اقتدار وجود دارد این حملات کور که مردم را به خاک و خون می‌کشند علتش رخم خوردگی دشمنان است چون نمی توانند با رزمندگان اسلام رویارو شوند مردم را می کشند.

حجت الاسلام سپهوند خاطرنشان کرد؛ بالا ترین نیروهای جهادی و انقلابی را در دستگاههای امنیتی اطلاعاتی داریم که به وقت خودش از ظالمین در سایه تدابیر حکیمانه رهبر انقلاب و فرماندهان انتقام خواهند کشید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.