تودیع و معارفه

شایسته سالاری،تاکید وزیر کشور به استاندار جدید لرستان

وزیر کشور در جلسه تودیع معارفه استانداران گفت: در بحث انتصابات باید مراقب باشید کار را به شایستگان بدهید و استاندار حق ندارد بجز شایستگی افراد هیچ سفارشی را بپذیرد.
کد خبر : 3261
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۲ مهر ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۱
شایسته سالاری،تاکید وزیر کشور به استاندار جدید لرستان

وزیر کشور گفت: در بحث انتصابات باید مراقب باشید کار را به شایستگان بدهید و استاندار حق ندارد بجز شایستگی افراد هیچ سفارشی را تاکید می‌کنم هیچ سفارشی را از هیچ کسی بپذیرد و این سیاست دولت رییسی است.

به گزارش پایگاه خبری نگین اشترانکوه: صبح امروز وزیرکشور در آیین تودیع و معارفه استاندارلرستان گفت :امروز آمده‌ایم تا استانداری را که در دولت قبل زحمات فراوانی کشیده است بدرقه کنیم و از او تشکر کنیم بابت مدیریت در بسیاری از حوادث از جمله سیل؛ انتخابات و … نیز خیر مقدم بگوییم به استانداری که فرزند این خاک است و ارتباطات خوبی در سطح کشور دارد و خود نیز با وجود جوانی صاحب ایده است.

وحیدی افزود: استان ظرفیت‌های فراوانی دارد مانند حجم بزرگ آبی که در این استان وجود دارد؛ کشاورزی؛ دامپروری ؛گردشگری؛ صنعت و …اما باید پرسید چرا امروز چنین وضعیت اقتصادی دارید

وی افزود : دولت رییسی قطعا به استان کمک می‌کند ؛اما فکر نمی‌کنید باید راههای درون‌زایی برای حل مشکلات استانتان پیدا کنید!برخی استانها شاید بگویند مردم تنبل هستند اما لرستان نمی‌تواند چنین بگوید.

وزیر کشور گفت: در بحث انتصابات باید مراقب باشید کار را به شایستگان بدهید و این ربطی به طایفه و سفارش‌ها ربطی ندارد و استاندار حق ندارد بجز شایستگی افراد هیچ سفارشی را ؛ تاکید می‌کنم هیچ سفارشی را از هیچ کسی بپذیرد و این سیاست دولت رییسی است

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.