دکتر دلفان

مجمع خیرین سلامت شهرستان ازنا در حوزه سلامت همچنان پویا و فعال است

ریاست دانشگاه علوم پزشکی لرستان گفت:حضور خیرین را در کنار دانشگاه و کمک به رفع کاستی های موجود با توجه به مشکلات مالی وزارت بهداشت و دانشگاه را ضروری می دانم و معتقدم با همکاری و کمک خیرین سلامت می توان گام های مهمی در خدمت به مردم برداشت .
کد خبر : 4295
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۷ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۱:۵۹
مجمع خیرین سلامت شهرستان ازنا در حوزه سلامت همچنان پویا و فعال است

مجمع خیرین سلامت شهرستان ازنا در حوزه سلامت همچنان پویا و فعال است

به گزارش پایگاه خبری نگین اشترانکوه: دکتر بهرام دلفان رییس دانشگاه علوم پزشکی لرستان در دیدار با اعضای مجمع خیرین سلامت شهرستان ازنا گفت :

با توجه به تجربه ای که در زمان ریاست مجمع خیرین سلامت استان دارم ، حضور خیرین را در کنار دانشگاه و کمک به رفع کاستی های موجود با توجه به مشکلات مالی وزارت بهداشت و دانشگاه را ضروری می دانم و معتقدم با همکاری و کمک خیرین سلامت می توان گام های مهمی در خدمت به مردم برداشت .

مجمع خیرین سلامت شهرستان ازنا از مجمع های فعال در استان می باشد و امیدوارم با کمک هم بتوانیم پروژه های درمانی خیر ساز شهرستان ازنا را به اتمام برسانیم .

رییس دانشگاه با تشریح وضعیت مالی دانشگاه گفت دانشگاه در گذشته بدهی های زیادی دارد که تاکنون توانستیم بخشی از این بدهی ها را پرداخت و از ۱۰۰۰ میلیارد این مبلغ را به ۶۵۴ میلیارد تومان کاهش دهیم .

حجت الاسلام والمسلمین نصیر الاسلام رییس مجمع خیرین سلامت شهرستان ازنا :

از اینکه رییس دانشگاه علوم پزشکی بومی استان بوده و به مشکلات استان آشنا واقف می باشد جای امیدواری دارد ، چون این یک نقطه قوت برای بهداشت و درمان لرستان بوده در رفع مشکلات آن و ما مجمع خیرین سلامت شهرستان ازنا با توجه به استقبال خیرین در کنار شما خواهیم بود .

خیرین سلامت ازنا تا کنون نسبت به ساخت مرکز دیالیز ، بخش های ICU و CCU ، بلوک زایمانی LDR ، همراه سرا بیمار ، پارکینک و باند فرود اورژانس هوایی ، مرکز دیسپچ فوریت ها پزشکی و تجهیزات پزشکی با مشارکت دانشگاه در بیمارستان امام علی ( ع) فعالیت داشته است .

سپس اعضای مجمع خیرین سلامت ازنا به بیان نقطه نظرات و دیدگاه های خود پرداختند.

در ادامه رییس دانشگاه ، دکتر سمیه پولادوند سرپرست شبکه بهداشت و درمان ازنا و اعضای خیرین سلامت از پروژه های در حال ساخت با مشارکت خیرین سلامت در بیمارستان این شهر بازدید کردند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.