فرهنگ و هنر

نخستین آیین استانی نکوداشت حکیم نظامی در ازنا برگزار می شود

۱۹ اسفند ماه به مناسبت روز بزرگداشت حکیم نظامی برنامه ای با حضور پژوهشگران و هنرمندان نظامی‌‌خوان در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ازنا برگزار می‌گردد.
کد خبر : 7308
تاریخ انتشار : یکشنبه ۶ اسفند ۱۴۰۲ - ۷:۲۱

نخستین آیین استانی نکوداشت حکیم نظامی در ازنا برگزار می گردد.

به گزارش پایگاه خبری نگین اشترانکوه: جلسه هماهنگی نخستین جشنواره استانی بزرگداشت حکیم نظامی با حضور محتشم رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و مسولین انجمنهای هنری در سالن کنفرانس اداره ارشاد اسلامی برگزار گردید.

در این جلسه محتشم رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ازنا گفت با رایزنی هایی که با استان انجام شد از سوی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان، با برگزاری این جشنواره در ازنا با گستره استانی موافقت گردید که به دلیل برخورداری شهرستان ازنا از امکانات فرهنگی هنری مورد نیاز، رایزنی گسترده‌ای برای برگزاری این برنامه با گستره‌ی منطقه‌ای نیز در حال انجام است. محتشم گفت: از هنرمندان شهرستان ازنا انتظار می‌رود با مشارکت فعال خود در خلق برنامه‌ای به یاد ماندنی و در خور مردم فهیم و فرهنگ مدار ازنا این اداره را یاری نمایند.
در ادامه جلسه هریک از حاضران نظرات و پیشنهادات خود را در راستای برگزاری هرچه بهتر این برنامه مطرح نمودند.
لازم به ذکر است که برنامه فوق روز شنبه ۱۹ اسفند ماه به مناسبت روز بزرگداشت حکیم نظامی با حضور پژوهشگران و هنرمندان نظامی‌‌خوان در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ازنا برگزار می‌گردد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.