همزمان با پویش ملی مسیر سبز

پاکسازی ورودی‌ شهر ازنا از انباشت زباله‌های پلاستیکی

همزمان با پویش ملی مسیر سبز- ایران پاک و به مناسبت هفته جهانی زمین پاک، به همت نیروهای خدمات شهری شهرداری ازنا عملیات پاکسازی مبادی ورودی شهر ازنا از زباله به ویژه پلاستیک اجرا شد.
کد خبر : 4137
تاریخ انتشار : یکشنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۴
پاکسازی ورودی‌ شهر ازنا از انباشت زباله‌های پلاستیکی

 

به گزارش پایگاه خبری نگین اشترانکوه :صبح امروز همزمان با پویش ملی مسیر سبز- ایران پاک و به مناسبت هفته جهانی زمین پاک، به همت نیروهای خدمات شهری شهرداری ازنا عملیات پاکسازی مبادی ورودی شهر ازنا از زباله به ویژه پلاستیک اجرا شد.

منصور درویشی رئيس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان ازنا با اعلام این خبر گفت: با توجه به شعار امسال به عنوان سرمایه گذاری در زمین با کاهش پلاستیک، همزمان با پویش ملی مسیر سبز- ایران پاک و به مناسبت هفته جهانی زمین پاک با حضور نیروهای خدمات شهری ، دفتر مدیریت محیط زیست و توسعه پایدار شهرداری ازنا و پرسنل اداره حفاظت محیط زیست شهرستان ازنا در یک حرکت ارزشمند، ورودی و خروجی شهر ازنا از سمت اراک و حاشیه جاده‌ها را از پلاستیک، شیشه، کاغذ و سایر پسماندها پاکسازی نمودند.

درویشی تصریح کرد: پخش زباله و پسماند در مناطق مختلف شهری و روستایی چهره نامناسبی را به این مناطق داده و امیدواریم هموطنان هنگام مراجعه به طبیعت در فصل بهار، تابستان و سایر فصول پسماند های خود را به محل جمع آوری زباله های شهری منتقل نمایند.

وی ضرورت حفاظت و صیانت از زمین به عنوان مادر بشریت در پاکی و زیبایی‌های ارزشمند گفت: ضروری است تا با دقت بیشتر اجازه ندهیم که محیط پیرامونی و فضای کره زمین با آلودگی‌های مختلف مورد بی‌توجهی و بی‌مهری قرار گرفته و زیبایی‌های محیط پیرامونی نیز از بین برود.

رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان ازنا افزود: در گرامیداشت هفته زمین پاک و پویش ملی مسیر سبز – ایران پاک، تلاشمان بر این است تا با برنامه‌های آموزشی و تبلیغی همه گروه‌های سنی به ویژه کودکان و نوجوانان را بیش از گذشته با اهمیت حفاظت و صیانت از زمین و کره خاکی آشنا کنیم تا از آلودگی بیشتر جلوگیری شود.

درویشی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: در کنار پاکسازی ورودی شهرها در گرامیداشت این هفته، قرار است با دفتر مدیریت محیط زیست و توسعه پایدار شهرداری ازنا این عمل ارزشمند را ادامه خواهیم داد، تا بتوانيم زیبایی بیشتری به فضا های گردشگری سطح شهرستان در آستانه فصل تابستان داشته باشیم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.