باحضور وزیرکشور

ابوطالب شفقت استاندار لرستان شد

مراسم معارفه استاندار جدید لرستان با حضور وزیر کشور، نماینده ولی فقیه در لرستان، نمایندگان مجلس و جمعی از مدیران ارشد استان در سالن آمفی تئاتر استانداری لرستان برگزار شد.
کد خبر : 7540
تاریخ انتشار : سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۲۰:۲۹
ابوطالب شفقت استاندار لرستان شد

ابوطالب شفقت عصر سه‌شنبه با حضور احمد وحیدی وزیر کشور به عنوان استاندار جدید لرستان معرفی و رسماً مدیریت این استان را بر عهده گرفت.

مراسم معارفه استاندار جدید لرستان عصر امروز سه‌شنبه با حضور احمد وحیدی وزیر کشور، نماینده ولی فقیه در لرستان، نمایندگان مجلس و جمعی از مدیران ارشد استان در سالن آمفی تئاتر استانداری لرستان برگزار شد.

دوم اردیبهشت جاری “ابوطالب شفقت” برای انتصاب در سمت استاندار لرستان، از هیات دولت رای اعتماد گرفت تا به عنوان هجدهمین مدیر ارشد این استان در ساختمان استیجاری استانداری مستقر شود.

ابوطالب شفقت متولد ۱۳۳۶ بخش بندپی غربی شهر بابل و عضو هیات علمی و با مرتبه دانشیاری دانشگاه صنعتی مالک اشتر است که شهریور ۱۴۰۰ به‌ عنوان معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت کشور منصوب شد و احمد وحیدی وزیر کشور، بعدتر وی را به‌عنوان معاون هماهنگی امور استان های این وزارتخانه منصوب کرد.

شفقت در ابتدای انقلاب به عضویت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی درآمد و بعدها به وزارت دفاع رفت و رییس موسسه تحقیقاتی صنایع دفاعی شد و پس از آن دکترای خود را در رشته مدیریت صنعتی از دانشگاه علامه طباطبایی دریافت کرد.

سردار شفقت در دولت‌های نهم و دهم به مدت هفت سال استاندار استان‌های مازندران، بوشهر و خراسان شمالی بود و در دولت یازدهم به مدت سه سال معاون طرح و برنامه وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح شد.

استاندار جدید لرستان در دولت دوازدهم از آذر ۹۶ به مدت چهار سال ریاست دانشگاه صنعتی مالک اشتر را بر عهده داشته و عضو کمیته علمی – هیات داوران چهارمین کنفرانس بین المللی سالانه تحولات نوین در مدیریت، اقتصاد و حسابداری بوده است.

همچنین عضویت در شورای سیاست گذاری – راهبردی دومین کنفرانس بین المللی مدیریت دانش، بلاکچین و اقتصاد، ریاست اولین کنفرانس بین المللی و دومین کنفرانس ملی نظریه پردازی های علمی قرآن در حوزه علوم انسانی و طبیعی و ریاست افتخاری هفتمین کنفرانس رادار و سامانه های مراقبتی ایران از سوابق علمی شفقت می باشد.

وی دارای ۲۲ مقاله کنفرانسی و ۲۰ مقاله ژورنالی در مجلات داخل کشور است، طی ۲۳ سال با ۱۹ پژوهشگر مختلف همکاری مستقیم علمی داشته و مقالات منتشر شده وی بیشتر در موضوعات صنعت دفاعی، نوآوری، ایران و چابکی تهیه شده است.

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.