فرهنگ و هنر

برگزاری جشنواره شعر و موسیقی «صدای سبزینه» در شهرستان ازنا

جشنواره شعر و موسیقی «صدای سبزینه» روز دوشنبه هفتم اسفند، با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و آموزشگاه آزاد موسیقی آوا و نوا به مدیریت استاد بهرام سرلک، به مناسبت ولادت حضرت صاحب‌الزمان(عج) در مجتمع فرهنگی هنری غدیر برگزار شد.
کد خبر : 7314
تاریخ انتشار : سه شنبه ۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۹

جشنواره شعر و موسیقی «صدای سبزینه» در شهرستان ازنا برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری نگین اشترانکوه: جشنواره شعر و موسیقی «صدای سبزینه» روز دوشنبه هفتم اسفند، با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و آموزشگاه آزاد موسیقی آوا و نوا به مدیریت استاد بهرام سرلک، به مناسبت ولادت حضرت صاحب‌الزمان(عج) در مجتمع فرهنگی هنری غدیر برگزار شد.


در ابتدای این جشنواره میثم محتشم، رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ازنا ضمن خیرمقدم به میهمانان و تبریک ولادت امام زمان (عج) گفت: یکی از اهداف مهم این برنامه در عین نشاط‌انگیزی اجتماعی، ایجاد تعامل و همفکری میان هنرمندان شهرستان ازنا و هنرمندان شهرهای دیگر است که بدون شک چنین سیاستی موجب ارتقای سطح هنری هنرمندان شهرستان ازنا خواهد شد.

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ازنا ضمن تقدیر از همکاری استاد بهرام سرلک، مدیرمسئول آموزشگاه آزاد موسیقی آوا و نوای الیگودرز، هنرمندان و خانواده‌های آنان جهت برگزاری این برنامه، از حضور چشمگیر مردم فهیم و هنرمندان دلسوز شهرستان ازنا در استقبال از هنرمندان شهرستان الیگودرز تقدیر و تشکر کرد و گفت: استقبال گسترده از این جشنواره نشان از عمق فرهنگمداری مردم ازنا و میهمان دوستی آنان است و این مهمترین سرمایه برای اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی است.
وی گفت: یکی دیگر از دلایل کسب موفقیت در فعالیتهای فرهنگی هنری، همدلی و حمایت مسئولان شهرستانی است و حقاً مسئولان شهرستان ازنا طی مدت اخیر در حمایت از برنامه‌های فرهنگی هنری این اداره سنگ تمام گذاشته‌اند.
استاد بهرام سرلک نیز در ادامه برنامه، ضمن قدردانی از مردم شریف ازنا، هنرمندان این شهر را از مستعدترین هنرمندان دانست و گفت: پیشینه‌ی کهن این شهر، بیانگر قدمت هنر در این شهر است و اگر شهر ازنا تنها «استاد علیرضا شجاع ‌پور» را به عرصه‌ی فرهنگ و هنر تحویل داده باشد، برای این شهر کافی است، حال آنکه بدون شک این هنرمند فقید، یکی از صدها هنرمند بزرگ ازنایی است.


در ادامه هنرمندان نوجوان و جوان آموزشگاه، به اجرای موسیقی پرداختند و مورد تشویق حضار واقع شدند. یکی از بخشهای ویژه ی این برنامه، اجرای سه‌نوازی توسط هنرمندان پیشکسوت، استادان تیمور هداوند و جهانگیر لطفی و هنرمند نوجوان، مسیحا انصاری بود که با استقبال گسترده حضار مواجه شد.
شعرخوانی و تقدیر از هنرمندان از بخشهای دیگر برنامه بود.
لازم به ذکر است که این جشنواره در روزی برفی، با استقبال چشمگیر مردم و با حمایت آموزشگاه آزاد موسیقی مهرآواز ازنا و انجمن‌های فرهنگی هنری این شهرستان برگزار شد.

تهیه و تنظیم خبر: ماهرخ دهقان نژاد


برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.