فرهنگ و هنر

برگزاری محفل نورانی انس با قرآن کریم در شهرستان ازنا

به مناسبت ایام الله دهه مبارک فجر و فرارسیدن عید مبعث، روز پنجشنبه نوزدهم بهمن، محفل نورانی انس با قرآن کریم با حضور امام جمعه و فرماندار، مسئولان ادارات و مردم شهرستان ازنا در مسجد باب‌الحوائج(ع) برگزار شد.
کد خبر : 7242
تاریخ انتشار : جمعه ۲۰ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۸

محفل نورانی انس با قرآن کریم در شهرستان ازنا برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری نگین اشترانکوه:  به مناسبت ایام الله دهه مبارک فجر و فرارسیدن عید مبعث، روز پنجشنبه نوزدهم بهمن، محفل نورانی انس با قرآن کریم با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین سپهوند، امام جمعه و مهندس فاتحی، فرماندار، مسئولان ادارات و مردم شهرستان ازنا در مسجد باب‌الحوائج(ع) برگزار شد. در این برنامه، حجت‌الاسلام دکتر بیات، امام جمعه موقت شهرستان ازنا ضمن تقدیر از برگزار کنندگان برنامه، به برشماری ویژگی‌های مشترک بعثت پیامبر اکرم(ص) و قیام امام خمینی(ره) و بنیانگذاری انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: از آنجا که هر دو حرکت، ریشه در توحید و معنویت دارند، دارای مختصات یکسانی هستند و هر دو عامل هدایت بشریت از ظلمت به نور می‌باشند. وی گفت: یکی از محورهای مهم برنامه‌های فرهنگی هنری و مذهبی باید برخورداری از نوآوری لازم جهت جذب جوانان و نوجوانان باشد و باید با برنامه‌ریزی لازم کوشید که مبادا میان انقلاب و نسل جوان فاصله ایجاد شود.
در این برنامه استادان سعید ناصری نسب و بیات، از قاریان ممتاز ملی به قرائت قرآن پرداختند و مورد تشویق حضار قرار گرفتند.
لازم به ذکر است که این برنامه با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ازنا، انجمن قرآن و عترت، سازمان تبلیغات اسلامی، اداره اوقاف و امور خیریه و هیات رزمندگان اسلام برگزار شد.

تهیه و تنظیم: ماهرخ دهقان‌نژاد

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.