خبر فرهنگی

برگزاری جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان ازنا

دهمین جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان ازنا به ریاست حجت الاسلام والمسلمین سپهوند امام جمعه شهرستان ازنا و اعضای شورای فرهنگ عمومی با موضوع "برنامه های ایام فاطمیه و سالروز شهادت سردار سلیمانی" در دفتر امام جمعه برگزار شد.
کد خبر : 3657
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۲ دی ۱۴۰۰ - ۱۸:۵۸
برگزاری جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان ازنا

به گزارش پایگاه خبری نگین‌اشترانکوه:دهمین جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان ازنا در سال ۱۴۰۰، صبح روز ۱۲ دیماه به ریاست حجت الاسلام والمسلمین سپهوند امام جمعه شهرستان ازنا و با حضور حجت الاسلام سلیمانی امام جمعه مومن آباد و اعضای شورای فرهنگ عمومی با موضوع “برنامه های ایام فاطمیه و سالروز شهادت سردار سلیمانی” در دفتر امام جمعه برگزار شد.

بنا بر این گزارش حجت الاسلام سپهوند در این جلسه در سخنانی ضمن تقدیر از عوامل برگزاری مراسم پرشور و گسترده نهم‌ دی در شهرستان، گفت: با توجه به تقارن سالروز شهادت سردار سلیمانی با ایام فاطمیه (س)، لازم است بصورت ویژه همه اقشار از جمله شورای اداری، اصناف، بازاریان، روحانیون و بسیجیان و مردم شهرستان پای کار آمده تا برنامه های ماندگاری خلق شود.

ایشان افزود: تبیین مکتب و سیره شهید سلیمانی یکی از ضرورت های مهم جامعه است و می تواند مسیر موفقیت و سعادت را برای جوانان و امت های اسلامی به خوبی نشان دهد و این ایام و تقارن آن با شهادت مادر شهدا حضرت زهرا (س) بهترین فرصت برای تحقق این مسئله است.

در ادامه این نشست پس از بحث و تبادل نظر مقرر شد‌، مراسم سالروز شهادت شهید قاسم سلیمانی روز سه شنبه ۱۴ دیماه در مصلی امام جعفر صادق (ع) و مراسم شهادت حضرت زهرا(س) صبح روز پنج شنبه ۱۶ دیماه، بصورت دسته روی از میدان فرمانداری تا مصلی، با حضور هیئات مذهبی و عموم مردم برگزار گردد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.