اقتصادی

برگزاری جلسه کارگروه سرمایه گذاری شهرستان ازنا

امام جمعه ازنا در این جلسه با تشکر از پیگیری فرماندار ازنا در برپایی این جلسه، گفت: موضوع اشتغال و سرمایه گذاری بایستی با جدیت تمام توسط همه عوامل ذیربط به عنوان یک دغدغه ی اساسی دنبال شود.
کد خبر : 6460
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۹ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۲:۴۹
برگزاری جلسه کارگروه سرمایه گذاری شهرستان ازنا

جلسه کارگروه سرمایه گذاری شهرستان ازنا برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری نگین اشترانکوه: پیرو خطبه های نماز جمعه شهرستان ازنا و درخواست امام جمعه این شهرستان جهت تشکیل کارگروه سرمایه گذاری، با حضور حجت الاسلام والمسلمین سپهوند امام جمعه ازنا،  فاتحی فرماندار، عسکری معاون فرماندار و جمعی از مسئولین و مدیران بانکها، جلسه کارگروه سرمایه گذاری ازنا،در دفتر امام جمعه،برگزار شد.

بنا بر این گزارش امام جمعه ازنا در این جلسه با تشکر از پیگیری فرماندار ازنا در برپایی این جلسه، گفت: موضوع اشتغال و سرمایه گذاری بایستی با جدیت تمام توسط همه عوامل ذیربط به عنوان یک دغدغه ی اساسی دنبال شود.

وی با تاکید بر اولویت قرار دادن حمایت از سرمایه گذاری و اشتغال توسط دستگاه‌های اجرایی و بانک ها، گفت: با رفع موانع سرمایه گذاری و احصاء و شناسایی دقیق چگونگی فعالیت سرمایه گذاران مایل به سرمایه گذاری در شهرستان، قطعا مشکل بیکاری شهرستان به شکل قابل توجهی حل خواهد شد

فاتحی فرماندار ازنا نیز در سخنانی گفت: این کار گروه مهمترین کار گروه شهرستان است و باید بصورت دائم با حضور مسئولین، برگزار گردد.

فرماندار ازنا با تاکید بر لزوم توجه ویژه به بحث اشتغال و رفع مشکل بیکاری بعنوان اصلی ترین معضل شهرستان اظهار داشت: اولویت اصلی ما در شهرستان حل مشکل اشتغال است و نتایج تشکیل این کارگروه باید با توجه ویژه مسئولان و دستگاه های اجرایی، منجر به اشتغال و افزایش سرمایه گذاری در شهرستان شود‌.

در ادامه این جلسه عسکری معاون اقتصادی فرماندار گزارشی از روند چگونگی و فعالیت اعضای این جلسه، مطرح و وظایف مسئولان، دستگاه ها و بانکها در خصوص جذب سرمایه گذار در شهرستان، مطرح گردید‌

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.