تا انتخابات

برگزاری جلسه کمیته تبلیغات شهری در ازنا

جلسه کمیته تبلیغات شهری با حضور دادستان ازنا، رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، معاون اداره نظارت بر اماکن عمومی و مدیرمسئولان چاپخانه‌ها و کانون‌های آگهی و تبلیغات ازنا در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد.
کد خبر : 7280
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۶ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۱

با حضور دادستان ازناجلسه کمیته تبلیغات شهری برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری نگین اشترانکوه: ظهر امروز چهارشنبه بیست و پنجم بهمن، جلسه کمیته تبلیغات شهری با حضور گودرزی، دادستان ازنا، محتشم، رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، بیژنی، معاون اداره نظارت بر اماکن عمومی و مدیرمسئولان چاپخانه‌ها و کانون‌های آگهی و تبلیغات ازنا در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد.
در ابتدای جلسه، محتشم گفت: خوشبختانه با همکاری موجود بین اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و شهرداری، تاکنون اعتراض خاصی نسبت به تبلیغات شهری وجود نداشته و با توجه به نزدیک شدن به ایام حساس انتخابات، قطعا این همکاری‌ها افزایش خواهد یافت. محتشم گفت: با توجه به اینکه ستادهای تبلیغاتی کاندیداها تا چند روز آینده فعال خواهند شد، شایسته است که کاندیداهای محترم، اقلام تبلیغاتی خود را در همینجا تهیه و به چاپ برسانند و با این کار ارزشمند، حمایت خود را از مشاغل شهرستان اعلام و اثبات نمایند. وی در پایان از کلیه‌ی ادارات، دانشگاهها، کارخانه‌ها و موسسات تقاضا کرد که از چاپ اقلام مورد نیاز خود در خارج شهرستان خودداری نموده و با مراجعه به چاپخانه‌ها و کانون‌های آگهی و تبلیغات، ضمن چاپ اقلام مورد نیاز با بهترین کیفیت ممکن، از صاحبان این حرف حمایت نمایند.
در ادامه دادستان شهرستان ازنا با برشمردن وظایف اعضای کمیته تبلیغات شهری، به قوانین چاپ پوستر، بنر و سایر اقلام تبلیغی در ایام انتخابات اشاره کرد و گفت: خوشبختانه قانون در این خصوص دارای شفافیت کامل است و عدول از آن به هر نحو، موجب برخورد قضایی خواهد شد.
گودرزی از کاندیداهای مجلس شورای اسلامی نیز خواست در ایام تبلیغات، عمل به مرّ قانون را سرلوحه قرار داده و ضمن رعایت احترام رقبا و تکیه بر اصول اخلاقی، هواداران خود را نیز در این موارد توجیه نمایند. دادستان ازنا گفت: همه در برابر قانون یکسان هستند اما در چنین موارد خاصی، چشم مردم به کاندیداهاست که ببینند کسانی که قرار است برای رسیدن به صندلی بالاترین مرجع قانونگذاری رقابت کنند، تا چه اندازه به قانون پایبند هستند.
وی از شهرداری نیز خواست که هرگونه بنر غیرقانونی‌یی را که بدون مجوز لازم توسط داربست‌ها در سطح شهر نصب می‌گردد، به سرعت جمع‌آوری نماید.
در ادامه، سایر اعضا نیز پیشنهادات خود را در جهت سلامت هرچه بیشتر تبلیغات شهری به ویژه در ایام انتخابات ارائه نمودند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.