اخبار شهرستان

برگزاری شورای فرهنگ عمومی با محوریت دهه فجر

امام‌جمعه ازنا: برنامه ریزی ها به نحوی باشد که مردم با دستاوردها و خدمات نظام آشنا شوند و ضمن ارائه آمارهای دقیق مقایسه‌ای با قبل از انقلاب نیز صورت پذیرد تا در امر جهاد تبیین نیز گام‌های خوبی برداشته شود.
کد خبر : 7177
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۱:۰۷
برگزاری شورای فرهنگ عمومی با محوریت دهه فجر

نهمین جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان ازنا برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری نگین اشترانکوه: صبح امروز یکم بهمن ماه ۱۴۰۲ نهمین جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان ازنا به ریاست حجت الاسلام و المسلمین سپهوند امام جمعه ، مهندس فاتحی فرماندار شهرستان ازنا و جمعی از مدیران عضو شورای فرهنگ در محل دفتر امام جمعه برگزار شد.

در ابتدای جلسه حجت الاسلام و المسلمین سپهوند با تبریک حلول ماه رجب برگزاری مراسم معنوی اعتکاف را از جمله مراسمات این ماه مهم برای تقویت ایمان جوانان دانست و از دستگاه های فرهنگی خواست در این زمینه با وفاق و همدلی عمل کنند. وی در رابطه با برگزاری مراسم یوم الله ۱۲بهمن و ۲۲ بهمن افزود: برنامه ریزی ها به نحوی باشد که مردم با دستاوردها و خدمات نظام آشنا شوند و ضمن ارائه آمارهای دقیق مقایسه‌ای با قبل از انقلاب نیز صورت پذیرد تا در امر جهاد تبیین نیز گام‌های خوبی برداشته شود.

فاتحی فرماندار ازنا در این جلسه با اشاره حلول ماه رجب به برکات و فیوضات این ماه پر برکت پرداخت و بر لزوم استفاده همگانی از لحظه لحظه این ماه پربهجت تاکید کرد و در ادامه با برشمردن رسالت های شورای فرهنگ عمومی پویا و‌تحولگرا توجه به مسائل اساسی جامعه اعم از سبک زندگی ، ازدواج، خانواده، جوانی جمعیت،اصلاح آداب و رسوم و سنتهای غلط، اسراف، طلاق و برخی مشکلات اخلاقی جامعه را ازجمله موضوعات مهمی دانست که در شورای فرهنگ باید به آنها پرداخت.
وی توجه به مناسبت‌ها و ایام‌الله را نیز مهم دانست و از دستگاه‌ها خواست برای هرچه باشکوه برگزارشدن مراسمات و جشن های بهمن و ارائه دستاوردهای مادی و معنوی نظام اسلامی تلاش کنند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.