فرهنگ و هنر

برگزاری کنسرت کارگاهی هنرجویان آموزشگاه موسیقی مهرآواز در ازنا

مناسبت فرارسیدن زادروز فرخنده‌ی امام حسین(ع)، کنسرت کارگاهی هنرجویان آموزشگاه موسیقی مهرآواز به مدیریت عباس لک با حضور گرم مردم فرهنگ مدار شهرستان ازنا و علاقمندان به هنر موسیقی در آمفی تئاتر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار گردید.
کد خبر : 7277
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۳:۳۵

کنسرت کارگاهی هنرجویان آموزشگاه موسیقی مهرآواز در ازنا برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری نگین اشترانکوه: به مناسبت فرارسیدن زادروز فرخنده‌ی امام حسین(ع)، کنسرت کارگاهی هنرجویان آموزشگاه موسیقی مهرآواز به مدیریت عباس لک با حضور گرم مردم فرهنگمدار شهرستان ازنا و علاقمندان به هنر موسیقی در آمفی تئاتر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار گردید.
در ابتدای برنامه میثم محتشم رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ازنا ضمن تبریک ولادت امام حسین(ع) و اعیاد شعبانیه و تشکر از زحمات مدیر و مربیان آموزشگاه گفت: جای خرسندی است که قشر زیادی از خانواده‌های فرهنگ‌دوست ازنایی، با توجه به وجود آسیب‌های اجتماعی، فرزندان خود را به سمت هنر سوق داده‌اند تا با بهره‌گیری آنان از آموزه‌های هنر اصیل ایرانی، مانع بروز بسیاری از ناهنجاری‌های فردی و اجتماعی گردند.
محتشم گفت: وجود استعدادهای فراوان هنری در شهرستان ازنا، گویای این مهم است که این شهر و هنرمندانش باید بیشتر دیده شوند، چرا که سرمایه‌گذاری بر سر هنر ازنا، باعث پیشرفت هنر کل استان خواهد شد. وی گفت: در صورت حمایت مسئولان، با توجه به زمینه و ظرفیتهای هنری شهرستان، شاهد اجرای برنامه های فرهنگی بزرگ خواهیم بود.
در ادامه هنرجویان این آموزشگاه، در قالب تک‌نوازی و گروه‌نوازی به هنرنمایی پرداختند و مورد تشویق حضار واقع شدند. در پایان با اهدای لوح سپاس و هدایایی از هنرمندان برنامه تقدیر به‌ عمل آمد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.