مدیر کل راه و شهرسازی لرستان:

بهره برداری از‌ چهاربانده ازنا_اراک تا سال ۱۴۰۰

محور ازنا- شازند به طول ۷۰ کیلومتر در دو استان مرکزی و لرستان قرار دارد که ۳۵ کیلومتر از این محور در لرستان واقع شده و تمام قطعات این پروژه به پیمان رفته است.
کد خبر : 1262
تاریخ انتشار : جمعه ۹ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۸
بهره برداری از‌ چهاربانده ازنا_اراک تا سال ۱۴۰۰

مدیرکل راه و شهرسازی لرستان گفت محور ازنا شازند با تامین اعتبار تا سال ۱۴۰۰ به بهره‌برداری خواهد رسید.

به گزارش پایگاه خبری،تحلیلی نگین‌اشترانکوه : رضا خالقی‌ مدیرکل راه و شهرسازی لرستان گفت:  قطعات دو و سه پروژه محور ازنا شازند ۱۱.۲ کیلومتر با تخصیص اعتباری بالغ بر 30 میلیارد تومان، افتتاح شد.

وی افزود: محور ازنا- شازند به طول ۷۰ کیلومتر در دو استان مرکزی و لرستان قرار دارد که ۳۵ کیلومتر از این محور در لرستان واقع شده و تمام قطعات این پروژه به پیمان رفته است.

خالقی اظهار کرد: این 35 کیلومتر در ۵ قطعه تعریف شده که قطعات دوم و سوم این پروژه ۱۱.۲ کیلومتر افتتاح شده و قطعه چهارم و پنجم این چهارخطه با ۴۲ درصد پیشرفت فیزیکی در حال انجام است.

خالقی بیان کرد: مابقی قطعات این محور نیز با تامین اعتبار تا سال ۱۴۰۰ به بهره‌برداری خواهد رسید.

مدیرکل راه و شهرسازی لرستان گفت: برنامه‌ریزی شده قطعه یک پروژه که هم‌اکنون ۷۵ درصد پیشرفت فیزکی دارد تا آبانماه امسال به شرط تامین اعتبار به بهره‌برداری رسیده و زیر بار ترافیک رود.

خالقی بیان کرد: در حال حاضر ۷ کیلومتر ابتدای محور تا تقاطع پیر عباد بیش از ۸۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و کارهای باقیمانده شامل تکمیل زیرگذر باغموری، تکمیل زیرگذر پیرعباد و حدود ۲ کیلومتر آسفالت لایه دوم و یک کیلومتر آسفالت دو لایه هستند.

این مسئول خاطرنشان کرد: با تکمیل ۷ کیلومتر ابتدایی یعنی از کیلومتر صفر در پل یاس تا زیرگذر پیر عباد که در سال ۹۹ انجام خواهد شد درمجموع ۱۸ کیلومتر از این محور پرحادثه به‌صورت چهار خطه مورد بهره‌برداری قرار خواهد گرفت.

خالقی عنوان کرد: ۱۷ کیلومتر باقی‌مانده در دو قطعه به دو شرکت پیمانکاری واگذار شده که با پیشرفت فیزیکی تقریبی ۴۰ درصد در دست ساخت است.

وی یادآور شد: اتمام این پروژه تأثیر بسزایی در کاهش سوانح رانندگی خواهد داشت.

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.